srijeda, 06.02.2008.

Opet gledam u Mjesec i igram se s mobitelom.

Kao kad ne mogu spavat.
No sad je sve super, pogotovo otkako sam anonimnima zabranila komentiranje. :)

Razmišljala sam s prijateljicom o spavanju i zaključila:
Uz tv je najbolje zaspati, tako je dobro kada te otupi i misliš da radiš nešto, a ne radiš.
Nekad mi je smetao potpuni mrak, sada mi smeta i direktna svjetlost.
Onda gledam u Mjesec i igram se s mobitelom.
Možda da dobijem efekt televizije.

(Sapunice! Santa Barbara, Marisol, Krivnja, Zlatna krletka, Stočar, Esmeralda, Otimačica (La Usurpadora, moram to napisat :D), Strasti..gdje su te sapunice?)

Ah. Idem gledat Nikitu. I zamišljat da sam Michael :D

I da ne zaboravim, Alkemičar me pitao znam li koje falusoidno voće osim banane.
Kako ne :D pogotovo kad je u mojim rukama ;))


UPDATE 09.02.2008.:
Divlje srce, Dinastija.

- 23:27 - Komentari (83) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle