nedjelja, 06.01.2008.

Panda s mlijekom u očima naručena za moderno vrijeme.

Ana Petra za tebe valjda.

Proslava Nove godine je bila super, proslave mog devetnaestog rođendana prekjučer nije bilo jer dan je prošao radno, ali srela sam jednu osobu koju volim sresti.

Nije mi radio internet desetak dana jer mi se nije dalo zvati ljude koji god da su odgovorni za to da mi kažu da mi žice previše izlaze iz zida. Nije mi se ni dalo gurnut ih.
Igrala sam ove igrice što se dobiju s Windowsima.

Sjena666 je slučajan nadimak jer nisam sa svog kompjutora komentirala, da si ne umislite. To je nadimak za muške.

Tako sam neaktivna, a zabavno mi je :|
Radim cijele dane nacrtnu geometriju, a kada mi dosadi fotografiram si ruke s trokutima od aluminija:


Prsten mi je spao.
Ne volim nosit nakit, prstenje pogotovo, ali nosim jedan prsten na svakoj ruci.
Da mi vizualno skrati prste.
(Dugački su kao majčini, ali i kao očevi.)
Ne bih htjela da su drugačiji. Onda ne bih mogla svirati klavir kao sada.

- 16:40 - Komentari (60) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle