petak, 28.12.2007.

I opet otuđenost.

lazy cartoon

Jučer sam hodala Tkalčićevom i pjevala pjesmicu:

Mi smo dva pijanca
Najeli se žganca
Popili smo vina
Prdimo k'o mašina.

te sam se rastužila jer nam telefon nije radio više od mjesec dana - da susjedi međusobno razgovaraju, svi bismo znali da telefon nije radio cijelom bloku! :((
Jako malo ljudi poznajem koji žive oko mene. Ne želim ih upoznati baš.

Nekak zvuči dosta neobično da je Mihail Timofejevič Kalašnjikov rođen 1919. i da je još živ. Prelegendarano da bi još trajalo. Makar vjerojatno većina zna da AK-47 znači 'automatic Kalashnikov 1947 Soviet issue' al ipak. Neobično je.

"Nepotrebne stvari se dijele na dvije skupine:
One koje bi mogle zatrebati (budućnost)
i uspomene (prošlost)."
Peter Walsh je to rekao. Nemojte gledat tko je on. Neki designer prostora iz Opre. Ovo je bilješka meni, rijetko tko ima neku dobru izjavu da je nemam potrebe pobit kada je slavodobitno izjavi.

- 09:45 - Komentari (82) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.12.2007.

Loše vino - dobra fešta!

Ovoj slici je ime killer pin up.

Iron Manov moto valjda :D
Bolje da nitko ne zna što je bilo, jelda? ;D

Na trgu su bila četiri *Zagrli me* medvjedića. Znam dva od četiri :D
Nagovarali su me da zagrlim jednog i ajde dobro: medvjedić me odgurne i kaže: "M., znaš tko je to?" "T.!! Od kad si ti medvjedić?!" I počeli smo pričat i smijat se i najbolji prijatelj je išao zagrlit najvišeg medvjedića koji mu je rekao: "Pozdrav, susjed." A treća prijateljica će ostati neimenovana jer ona svog medvjedića ne poznaje. Četvrta nije ni pokušala zagrlit. ccc

Zadnja tri dana spavam s majkom u stanu. Svaki put zaspim u dnevnoj sobi i sanjam super snove. Onda me probudi i kaže da odem spavati u svoju sobu. Tamo imam eksplicitne noćne more.

Bila sam u Lisinskom dvaput ovaj tjedan :)
A u Saxu s četvrtka na petak. Nagovorile nas kolege. Prestrašno. Preloše.
Bili smo do pozornice da imamo gdje staviti stvari. I znate tko je izašao? Sramite se vi koji znate! :) Dakle Žak i Ivana Kindl!
Došlo mi je da plačem. Dosta razloga.
Simpatični su oni, da barem izvode muziku koju želim slušati.

Ž: "Nemoj nikome reći, ali ona se bari sa mnom."
V: "Ti si najveća baba ovdje!"
Ž: "A ti si slijedeća."
(ne baba. haha :) )

- 10:24 - Komentari (59) - Isprintaj - #

utorak, 11.12.2007.

Danas su mu obrve gušće nego obično.''''

Ivor.
Drugi je Jan.

M: "Ide nešto?" (mislim na tramvaj)
AD: "Ide!" (gleda za njim)
"A ne, to je u drugom smjeru."

Prije kolokvija šapnem joj tri riječi jer je prenabrijana:
V: "Aaaaaaaa, kujooo, #/&%$!!!"
A: "Što si joj rekla?"
V: "Aaaaaaaaa, sad sam tako napaljena!!"
"Kako ću mislit sada?!?!? Aaaaa!!!"
A: "Što si joj rekla???"
M: "Tri riječi."
A: "Koje??"
M: "Benicio del Toro."
A: "Aaaaaaa!!!!"

Kako su spaljene :D:D:D

--
Tako sam neodgovorna.
--
"Ova daska je dušu dala!"
Ja bih htjela nekome dušu dat.

Daska za crtanje. Tako sam neodgovorna.


--
Rekao mi je da polarni medvjed u jetri ima toliko vitamina A da da je pokušam pojesti, umrla bih od hipervitaminoze.
(Ne on.)

To bi bilo baš apsurdno.

- 21:25 - Komentari (76) - Isprintaj - #

srijeda, 05.12.2007.

Jednakiji među jednakima.

bljuje mi se 19.11.2007.

Jučer sam u Profilu na blagajni vidjela Glumca. Pitala sam ga "Od kad glumci rade na blagajni?" što ga je jako zbunilo i onda smo pričali i bilo mu je drago što sam ga prepoznala. A kako ga ne bih prepoznala. On je Alex!!
*Alex - predstava Na na na, Njena predstava, predstava koju sam gledala samo tri puta jer je samo toliko i bila, predstava zbog koje sam se zaljubila u Njeno kazalište.*
*Javit ću kad bude opet :))*

Bila sam tako sretna.

Mislim da ću počet u svojoj sobi spavat.

Mislim da nema smisla nalazit se s ljudima s faksa zbog četkice za zube.
*da mi je vrate :/*

Sjetila sam se prošli tjedan da sam zaboravila ostavit si tu podsjetnik na tako lijepi tjedan prije prošlog što se tiče hrane - svaki dan mi je netko platio sve što sam pojela, a jela sam
jesam
puno :D

Nije mi sterilan najgadnija riječ. Samo najstrašnija. Krasta mi je najgadnija.

za razliku od naslova
U Godotu kaže jedan striček Pozzo da se uvijek jednak broj ljudi smije i plače. Baš sam razmišljala o tome. Čak me i ne čini želučano potentnom razmišljanje o tome.
Nije istina.

- 19:55 - Komentari (63) - Isprintaj - #

subota, 01.12.2007.

Na satelitskim snimkama autobusi izgledaju kao napolitanke.

Realnost

Nisam dva dana spavala kod sebe, zapravo, nisam dva dana spavala. Bilo bi zabavnod a nisam oslijepila. Crtala sam nacrte. Koji još nisu gotovi. Do utorka. I onda još na faksu nitko ništa ne može pročitati s ploče jer kad ti se vid i vrati, ipak ne vidiš do ploče.
A za ponedjeljak program iz projektiranja. Ne znam kad ću to stići.

Vidjela sam što geodeti uče. Modeliranje stvarnosti. :/ Kako to bolesno zvuči.

Bili smo na još jednoj terenskoj. Katastrofa, vrijeme je bilo baš dobro :D

"Kako je glupo kad dobri igrači prijeđu u lošu momčad jer im više nije izazov biti dobar. To nema smisla."
"Ima. To ti je kao kad ne igraš na easy jer rasturaš."
Kako je normalno bio u pravu.

--
Sterilan.
Trenutno najstrašnija riječ koje se mogu sjetiti.

- 14:00 - Komentari (73) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

design byRuby Nelle