nedjelja, 11.11.2007.

Gdje se sjena tretira kao Sunce

I konje ubijaju, zar ne?

° Jedino čega se sjećam vezanog uz naslov jest da je bio meni podsjetnik za nešto čega se ne želim sjećati pa se sjećam samo njega. Naslov tu da mi više ne bude u mobitelu.

Na prvom danu Interlibera sam kupila Moby Dicka.

Kad je tak kul moram reći za opnu od sapunice da je najtanje što okom možemo vidjet. A kul je :))

Najotrcanije što se u zadnje vrijeme može vidjet u filmovima je kada netko nekog zamoli da ne puši. U nekim ustanovama. Znam da to nije najbolje što se može smisliti jer!
volim gledat Showtime i tam je neki lik pjevao neš. Kad je na kraju pjesme prestao pjevat, a kada je muzika stala šapnuo je na mikrofon "I love you" i kakva god to pjesma bila, ipak je originalno što ju je uzeo i to rekao.

Pričala mi je majka o Finskoj, po čemu se vidi da imaju bolji standard - oduševilo me: podjednako financijsko stanje, ali ljudi daleko obrazovaniji, moralniji i sve što znamo, plus još nešto: kad se kod njih dođe u prosječan ili bolji od prosječnog restoran, ako se naruči i najjeftinija riblja juha (četiri krune), besplatne su sve vrste kruha, keksa i mlijeka. Što znači da svaka osoba ima pravo piti mlijeko u toj državi, bez obzira na financijsko stanje. Takav điberluk primjenjuju siroti stranci. - podsjeća me na film "They Shoot Horses, Don't They?" (usput, jedan od najboljih filmova koje sam pogledala). Sad bih prepričala, al nemam volje kad me se ne može vidjet kako oduševljeno mašem rukama.

--
* Nisam nikada do sad napisala riječ siroti. Nemam je u svom rječniku.

- 00:04 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle