četvrtak, 20.09.2007.

Gin - tonic.

drink

Bila sam u berbi neki dan, super je bilo samo što imam strašno jake bolove u cijelim leđima. Budući da već godinama imam tih problema, pogotovo pred spavanje i nakon duljeg sjedenja, a za arhitekturu mi trebaju čvrsta leđa, danas sam prvi put bila na fizioterapiji. (Znam da gotovo svi imaju jake bolove, ali moji ne da nisu podnošljivi nego baš imam većih problema. Zato terapija.) Imam osobnog fizioterapeuta i bila sam na tensu (uklanjanje boli pomoću struje). Za sada će tako biti svaki dan. I ful se veselim tome! :)

Svi čitatelji Taličnog Toma, nemojte mislit da ne znam tko je sada ;) imam i ja njegove brojeve!

Sjetila sam se kako je bila simpatična jedna prijateljica kada je pričala o upoznavanju svog sadašnjeg dečka. Upoznali su se u teretani. Govori dalmatinskim naglaskom i dosta je temperamentna (još je dražesnija zbog toga)!: "Vidim ja gleda on mene i pomislim 'jesam raščupana?', pogledam se u ogledalo i vidim jesam. Pa dobro. Zašto onda gleda?"
Ne mogu napisat njenim naglaskom, sigurno bih ubacila previše 'n' umjesto 'm' pa bih zvučala debilno.

Da vam napišem nešto korisno, što mi je moja najbolja prijateljica ispričala za jedne ljude kako poslužuju hladan gin - tonic, a da se ne otopi led: Stave u čašu gin i kocke zaleđenog tonika umjesto leda. Baš ludo.
Uživajte.

Samo da kažem. Mariji Ujević je najdraže piće gin. Znam, rekla mi je. Žena je prezakon.

- 21:07 - Komentari (82) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle