utorak, 14.08.2007.

Pakiranje čini čuda.

Antarktičko Sunce

Imala sam dvije boce Coca - Cole, kupljene u pakiranju 'dva u jedan'. Spojene su etiketom od jedne od tih dviju. Kada se strga etiketa koja ih spaja, jedna još uvijek etiketu ima, druga nema.
Shvaćate.
E sad. Iako su svi vidjeli da je to jedno pakiranje i da su obje boce zaista originalne Coca - Coline, ona bez etikete se svima gadila.
Jer izgleda .. neprikriveno. Otrovno. Krivo.

Pogledajte naslov. Reklama isto. Obično bude podsvjesno, ali sam sasvim svjesna da kada vidim dobru reklamu, ako mi treba taj proizvod, bit će moj. Kupim prašak za rublje s najboljom reklamom. Vrijedi i za pastu za zube. I za ostalo. S tim da pastu koristim određenu, sada, što znači da je trebalo vremena da se izmjene dobre reklame da je uočim kako je baš za mene.
Za prašak to ne mogu vidjeti, osim ako izazove alergijsku reakciju, dakle kriv je.

Tjedan dana nisam izašla iz stana. Uopće. Ni do dućana. Jedem samo ostatke i pijem samo pivo. Moji prijatelji su to primjetili, danas su mi se čak tri osobe ponudile da mi donesu ručak. Tri osobe za koje to i nije tako obično. To je baš lijepo. :):)

Sutra idem na more. Ne znam kada se vraćam. Ne znam ni gdje idem točno.
Hihihi :) :* puse blogerima ! :D

- 20:45 - Komentari (162) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle