nedjelja, 12.08.2007.

Sasvim obične stvari mogu ponekad biti tako neobične.

RubberS

Znala sam da će design šokirati! :D
Skoro kao da ste pušači i da vidite majku kak puši, a nikada je prije niste vidjeli.
Hihi. Navikli ste se na ljubičasto, a ljubičasto čak ni ne volim. Iako sam se gledajući u blog navikla. No ovo mi se mnogo, mnogo više sviđa.

Mislim da bi me u bestežinskom stanju uhvatila klaustrofobija. U svemiru negdje. Tako je sve daleko da izgleda tako prazno kao da je mali prostor pa bih se osjećala skučeno.

Velika očekivanja su me navela na davnu ljubav prema Flintstonsima. Treći album koji sam skupljala. Zato što je šaren. Drugi je bio Životinjsko carstvo. Tj. još uvijek je (isti) nedostaje samo 162 =), a prvi neki ratni. Normalno.

Kako luda pomisao, da sam rođena u državi koja više ne postoji.
Ah Jugoslavija! Tito. To je baš luda pomisao.

- 12:21 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle