travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Mi smo:

petić jos jedan petć dabl petić...weeMI smo 4 jako kul curke...
Volimo sve kaj je šminkersko....
Morete nam naravno komentirati...
Primite jedan kisač

Kiss Glitters

Kiss Glitters




Kiss Glitters

Kiss Glitters



Kiss Glitters

Kiss Glitters



Kiss Glitters

Kiss Glitters





Wewa:
Ja sam vam jako fensy curka..
Volim rozu boju...baš je zakon...
Volim izlaske u mekač...
Ne volim alkohol i cigarete...
Fuuuuuuj....
Za mene samo prirodno to me čini ljepšom..
U istinu njezin pravi blog
Wewa

Tena:
Ja sam vam fensy djevojka..
Volim rozu,i ljubičastu boju njajviše..
Mrzim kad mi pankiči govore šminkerica
jer bolje mirišat nego smrdet..
Daj enk se vide...jaooooooooooo...
Za mene samo prirodno to me čini ljepšom..
U istinu njezin pravi blog:
Tena

Nella:
Ja vam jako volim žive boje...
Npr.Rozu,Crvenu....Ali roza mi je naj
Mrzim pankiče..metalce...rokere i ta sranjiča..
E da emači su baš zgodni to su dečki...
U te dečke se treba ugledati..
Mrzim alkohol...fuuuj kak to morete piti???hallooo?
Za mene samo prirodno to me čini ljepšom..
U istinu njezin pravi blog:
Nella


Lola:
Ja sam jedna curka koja jako simpatična..
Volim rozu i svjetlo plavu boju...
mislim sve onak florescentno..
Držim do sebe i svojeg izgleda...
Za mene samo prirodno to me čini ljepšom..
Nema blog...samo je ovo njezino carstvo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 27.04.2007.

cmok cmok cmok....

ej ljudići...kak ste mi??...joj kak je danas super fency dan...hehe...danas sam imala svoje nove roze traperice...svi su me gledali...naravno zavide mi...mislim samo ja mogu biti tak fency...danas mi nije bilo tencike u skoli...ni lolike...nikoga...bilo je tolko pusto...nela i ja same...dobro nemogu reci da je bilo grozno ali ipak su nam one falile...e da moram vam nesto ispricati...isla sam jucer sa mojom modnom savjetnicom u austriju u soping...nakupovala sam mali miljon fency stvari...kupila sam si predivnu rozu majcicu...onak dole ima na sebi leptireke i sljokice...predivnaaaaaaaaaaa...kupila sam si malo rajfica za kosu...onak kak ima paris hilton...ak ste vidli...jojjjjjj poludjela sam kad sam ga ugledala...i prekrasne naucale sam si kupila...onak trendy...joj tak sam happy bila...e a da ste vidli kak su austrijanci zgodni...sve onak macani z dugom kosom....mmmmm...tam se par decki zaljepilo za mene...ali sam ih odbila...nisu bas nesto bili obuceni..tak da pretpostavljam da nemaju novaca...nis ljudići moji...idem vam ja...moram na kavu s jednim komadom...ufff...idem za 2 i pol sata...sad u mirisnu kupku sa lotosovim cvijetom to je kazu moderno....pa onda mi dolazi kozmeticarka i frizerka...pa si obucem svoje nove krpice i spremna za izlazak...weeeeeeeee...

sad jen pozdravcek petić jos jedan petić dabl petić weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

big kisssek mojim curkama nelli loli teni i ostalima...

vasa fency veva



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.