.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE





Fans on the page




"Ljubav? To je prostor i vrijeme mjereni srcem."
(M.Proust)

"Ljubav je od svih strasti najjača, ta istovremeno napada srce, glavu i razum."
(Voltaire)

"Ljubav nema godina, ona se uvijek rađa."
(Pascal)

"Ako si kamen, budi ljubak; ako si biljka, budi osjetljiv; ako si čovjek, budi ljubav."

(V.Hugo)

"Ljubav je lanac ljubavi kao što je priroda lanac života."
(T.Capote)

"Početak ljubavi je sladak, ali je kraj gorak."

(latinska izreka)

Hearts Glitters





Free Music

Free Music





"One good thing about music,when it hits you,you feel no pain." (Bob Marley)


boomp3.com

boomp3.com


free myspace layouts

Linkichi

TeKsToVi...StArI dObRi FoRuM
FuLL Albums - DoWnLoAd
TrUeCoLoRs
Zoom zoom

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


About us

AArty
NNatural
DDramatic
RRevolutionary
EElitist
AAwkward



Ime: ANDREA
Nadimak: Andy,Dea,Drejči
Kad sam došla na svijet: 8.12.1987.
Mjesto boravka: Rijeka
Poroci: 1. internet
2. nescafe od čokolade thumbup
3. kino
4. teretana
5. žvake

Omiljeni sport: Tenis
Omiljeni filmovi: Titanic, Brzi i žestoki, Ja sam Sam...inače najviše volim pogledati neku dobru dramu,al mogu proći i komedije, horori ,te trileri
Naj glazba: rock, house, dance...i da izdvojim neke meni naj grupe (Whitesnake, ACDC, Duran Duran itd.)
Idealan partner tj. partner samo iz snova: visok, crn, sportski tip, inteligentan, duhovit, ,simpatičan, iskren, komunikativan, pun razumijevanja, pošten...i mislim da bi to bilo to rolleyes
Moje vrline bile bi: iskrena, uvijek spremna pomoći, poštena yes
A moje mane su: tvrdoglavost
Ljubavni život: u vezi...p.s. Ne tražim ništa
ICQ: 397-738-332

SSexy
OOld
NNice
JJuicy
AAwesome



Ime: SONJA
Nadimak: Sonny,Vlaško
Kad sam došla na svijet: 23.02.1987.
Mjesto boravka: Rijeka
Poroci: 1. čokolada
2. chat
3. teretana
4. pizza
5. schweppes bitter lemon

Omiljeni sport: Nogomet
Omiljeni filmovi: Draga,smanjio sam djecu....volim pogledati dobre komedije, trilere, krimiće, akcijske, horore, ma sve ustvari belj
Naj glazba: hip-hop, zabavna, pop
Idealan partner tj. partner samo iz snova: visok, crn, atletske građe, duhovit, šarmantan, pametan, kulturan, pošten, iskren, da me drži kao kap vode na dlanu...thumbup
Moje vrline bile bi: poštena, iskrena, dobronamjerna, simpatična
A moje mane su: kašnjenje, naivnost
Ljubavni život: solo....p.s. traži se dečko cerek

layouts myspace




Our little town pjeva
Image Hosted by ImageShack.us



Get your own Chat Box! Go Large!


Naše naj pjesme


Down Under Lyrics




Is This Love Lyrics



Here I Go Again Lyrics








Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout









myspace generator



Free Counter


subota, 23.02.2008.

Happy Birthday


Danas je poseban dan,
danas je SONJI rođendan, i to 21. sretan

Stoga želim ti sve najbolje, da uspješno prođeš sve te ispitiće, i naravno puno puno dečkića naughty
kiss

- 00:23 - Comment To Me... (0) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.