< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

u ovom blogu nači čete svakakve gluposti
o meni mome životu i ostalim stvarima...
uostalom pročitajte...bang

broj posjeta od 19.05...



u ovom blogu nači čete stvari o meni i o mome životu
pa evo da počnem...
Ime mi je Katarina ali zapravo me nitko nezove po tome imenu...
vecina ljudi me zove balsa..balsicka
Imam 17 godina i po horoskopu sam ŠKORPION..
Rođena sam 13.11.i
dem u medicinsku skolu..u mlinarsku..u 4.c..
VOLIM:
svog peseka-PERU,
prijatelje
svoju obitelj
dobre ljude,
narodnjake,
crnu boju,
zabavu
i smijeh..
A NEVOLIM:
živčane ljude
,metal
,gljive
,dosadu
skolu
zubare

volim sve svoje prijatelje..i svi su mi naj..
MAJA,GOGA,KIKI,
KIKA,
TEJA,DANA,
SANJA,
SLADJ,AMER,
STIMAC,
MARTINA,DINO,
SARA,ANA,IJA...
...CRNI,VINKO,GALIC,SIKIC..
MOJ MSN:balsa17@hotmail.com

STVARI BEZ KOJIH NEMOGU:
OBITELJ
PRIJATELJI
PESEK
MOBITEL
MP3
Image Hosted by ImageShack.us

,


myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace



myspace

LINKOVI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAM:
...helenchi...kiss

*****ANA******kiss

*KRISTINA*kiss

.....JEDNOM VOLJENA.....kiss

*****sirena*****kiss

***i need love***kiss

LEMANI..kiss

tameeeeekiss

_zaljubljena_kiss

nina i anakiss

Sara***kiss

z-o-r-a-n-akiss


ImageChef.com - Custom comment codes

nedjelja, 20.05.2007.

*****novi post*****

ej ljudeki..dragi...
ewo nedelja je ja kao i obično doma..tugujem i samujem nema nikoga doma..
pomalo se dosađujem..moram učiti internu a nedami se a sutra to pišemo..
pomalo sam tužna...svi imaju sreče u ljubavi..samo ja ne:((((
sve moje frendice imaju dečke..svi su zaljubljeni..ok jesam i ja zaljubljena al jebiga nesretno..
neznam šta se to dešava u toj mojoj glavi..fakat neznam..jedan dan ga VOLiM a kad ga vidim sa drugom poludim..jednostavno takva sam a jebiga..i onda ga još i napadnem a jebiga nemogu si pomoć previše mi je stalo do njega aon se ponaša ko da ga boli kurac točno tako..a ja glupača samo plačem radi njega kad se posvađamo osječam se ko da mi je neko dio srca otkinuo..oćito je zaljubljena sam u njega al šta mi to sve vrijedi????stvarno neznam više šta da radim..kad ga nevidim prek weekenda luda sam..samo me zanima kako če mi ljeto proči...pola 6,7 i 8 mjesec bez njega ja ču popizditi..meni je dovoljno da ga vidim ja sam sretna...i sad dok ovo pišem plačem jer nemogu vjerovati kako sam se tako mogla zaljubiti u nekoga...stvarno se nerazumijem a jebiga ljubav je takva...a jebote kako sam se raspisala..mislim da sam dovoljno napisala za njega...
nadam se da on neče ovo pričat jer znam da če mi kao i uvijek nešt reči..a neznam..
ewo stavit ču vam jednu pjesmicu koja se možže povezati sa njim!!!neznam više šta da kažem...

Nije ni moglo da traje
od prvog poljubca sam znala to
a ja do kraja se dajem
kao da ostaricu sa tobom
Nemas ti sto da se kajes
nisi me nikada ni voleo
jer ti od prvoga dana
pocetak kraja si mi nudio
A ja mozda i uzalud nadam se
da cu te imati
jednom samo za sebe
a ti mozda me namerno navodis
na to da pomislim
da me volis, ko zna
Da smo se ranije sreli
drukcije bilo bi sve!!!

i evo za kraj..lijepo vas pozdravljam i šaljem vam vejike puse!!!

|Komentiraj 27| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.