nedjelja, 12.04.2009.

..~ početak~..

¤ znam da nisam jedina..
znam da nisam jedina cura koja je u depri zbog suvišnih kilograma.. time se tješim.. da nisam jedina koja se bori s hranom. nisam jedina koja želi pobjediti celuit.. nisam jedina koja želi smršaviti..
mršavljenje - ??
za to sam spremna učiniti sve.. od izgladnjivanja do povraćanja.. ali uz to teško razdoblje potrebna mi je Vaša podrška koju ću nadam se, imati..

¤ 1. korak: ne jedem poslije 18:00h
2. korak: pijem puno vode
3. korak: na mjesečevoj sam dijeti, ali moram nešto pojesti, je me baka ima pod kontrolom (zašto baka? jer su mi roditelji rastavljeni, pa dok je tata na poslu, baka kuha)
4. ne jedem kolače, slatkiše i gricklice

¤ ako znate neki učinkoviti način mršavljenja, molim Vas, napišite u komentaru!

- 20:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.