Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

? WHO ?

/Angie/

Image and video hosting by TinyPic

- 4. EK
- 17 god (i nešt sitno)
-dijete u vremenu

___________________________

Hladno Pivo | - Jednim osmjehom

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me da nas ne stigne
Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti
Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine..


sretan










credits

This layout was made by Toomunch/Denise, Icons: Mintyapple.eljay, Brushes: Inobscuro
Prilagodba: duckdz.

19.08.2008.

ha? je..pak ja..

nekak brzo prolazi vrijeme, prazniki budu gotovi i pak bude počelo za 2 tj. joj..

al' dobro, sve što je lijepo kratko traje.. a i pak ne mora..
-morem reči da mi je bilo jako lepo na praznicima, tu i tam par svađica al nikaj strašno..
ali bogme sve tak nekak brzo ide, ili se to pak samo meni tak čini?
1 leto mi prešlo onak, kaj dok si premislim kaj sve se dešavalo ostanem 'paf' i pitam se kad je to sve prešlo.. sam tak.. sve tak lepe ali i loše stvari.. a kaj buš... bemu tak govorim kaj stari čovek :)

a niš, samo sam se počela prisjećati malo, kak je to sve skup došlo na to kaj je sad.. vjerojatno da mi je netko pred 1 leto rekel da bu to tak kak je, bi se smejala, i nebi vjerovala..
heh, nevem.. nekaj me lovi zadnjih dana, sva sam nekak malo zbunjena, zamišljena, sretna, horny i sve skup zmešano, i ja sam zmešana, i zato sam je takva- kakva jesam..

hm.. i ve dok tak razmišljam kaj je bilo pred jedno leto, dojdem na to kaj bude.. heh.. kak je to čudno sve, nikad neznaš kaj bude.. zato treba uživati ve ;)

a nikaj, ve pa pem spat jer si sutra moram rešiti fuckin' dnevnika inače bu sranja..
pda.. :P

pozdrav!

21:09 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off