< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo da vam ukratko napišem........pisat ću vam o sebi, frendovima, razmišljanjima,o tome što volim a što neee..:-)uglavnom bit će zabavno...nadam se....puno vas pozdravljam,UŽIVAJTE!!!!!



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MALO O PLAVUŠAMA...nemojte se uvrijedit...
1.Što plavuši piše na nadgrobnoj ploči?
Prvi put je legla sama.
2.Kako plavuša ubije pticu?
Baci je kroz prozor
3.Zašto plavuša ne priča tokom seksa?
1) Majka joj je rekla da ne priča sa punim ustima!
2) Majka joj je rekla da ne priča sa nepoznatim osobama
4.Kakva je razlika između plavuše i Porschea?
Porsche se daje samo najboljim prijeteljima!
5.Kakva je razlika između plavuše i titanika?
Na titaniku se zan koliko je bilo ljudi.
6.Što plavuša radi metar i pol ispod zemlje?
Sluša underground.
7.Što je napravila plavuša kad je dobila blizance?
Otišla tražiti drugog oca!
8.Koja je razlika između plavuše i šibice?
Šibicu samo jednom kresneš.
9.Što kaže plavuša kad vidi krokodila?
Nisam znala da lacoste proizvodi čamce



Image Hosted by ImageShack.us
DINAMO i SAMO DINAMO.....


Image Hosted by ImageShack.us
Evo vam jednog malog medeka da vas malo
razweseli....
Image Hosted by ImageShack.us
Dupini moje najdraže životinjice...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je Leon...
dečko s kojim se znam iz vrtića..
i njegova cura Marijana...
cura je supačč..zabavna..
i super su par...i već su jaako
dugo zajedno...

Image Hosted by ImageShack.us
a ovo smo nelica i ja..htjela je da
maknem ono sliku s cviksama..
pa sam joj uslishila zhelje...

Image Hosted by ImageShack.us
evo vam i moje slikice...



četvrtak, 15.02.2007.

I'm baaaackkk.......again.......!!!!!!

Evo mene ljudovi moji....
...nakon jaaaaaaaakkkkkoooooooo duuuuuugo....
...vremena.......
....nela me nagovorila da napišem nowy post...
...pa evo samo za nju.....
....joj...ima puno novoga....
al neću sve podijelit s vama...dead
.....uglavnom..ovako...
za novaka mi je bilo supppaččč...
bili smo kod mene....fakat je bilo jebeno....
..moy rođkas...eh pa onak...
baš i nije bilo kak sam očekivala...
većina vas zna zašto.......
al nadoknadit ću ja to....ovu subotu!!!!!!!!
...JEDVA ČEKAM!!!!!!!!!!!partyparty
..i..da..prekinula ja svoju dugu vezu...no
ah..kaj češ?!?
...bili smo zajedno godinu i 2 mjeseca....
...malo više....
...al ostali smo si fakat suuper!!!!
..i drago mi je zbog toga.....
..jučer je bilo valentinovo.......smijeh
makar nemam dečka....bilo mi je supač!!!!!!!!thumbup
nadam se da je i vama bilo.....
sutra je mojo nati rođendan......želim joj sve najbolje....
...i jakoo ju yoyim...!!!!!
u subotu idemo vanka...i zgazit ćemo se...
...ko' i obično...party
još samo treba preživjet petak......
nemamo prvi sat sutra..pa ćemo si malo popit....
....heh..nata časti!!!!!!!
i tak....to bi bilo to...neda mi se više...
...tipkarat....jedva sam se prisilila da nekaj
..našvrljam.....do sjedećeg...tipkaranya...
...PUSACH.....SVIMA....!!!!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovo...ye...moj budući....
...heh..da bar.....obožavam ga!!!!!!!!!!




| komentari (42) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.