< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo da vam ukratko napišem........pisat ću vam o sebi, frendovima, razmišljanjima,o tome što volim a što neee..:-)uglavnom bit će zabavno...nadam se....puno vas pozdravljam,UŽIVAJTE!!!!!



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MALO O PLAVUŠAMA...nemojte se uvrijedit...
1.Što plavuši piše na nadgrobnoj ploči?
Prvi put je legla sama.
2.Kako plavuša ubije pticu?
Baci je kroz prozor
3.Zašto plavuša ne priča tokom seksa?
1) Majka joj je rekla da ne priča sa punim ustima!
2) Majka joj je rekla da ne priča sa nepoznatim osobama
4.Kakva je razlika između plavuše i Porschea?
Porsche se daje samo najboljim prijeteljima!
5.Kakva je razlika između plavuše i titanika?
Na titaniku se zan koliko je bilo ljudi.
6.Što plavuša radi metar i pol ispod zemlje?
Sluša underground.
7.Što je napravila plavuša kad je dobila blizance?
Otišla tražiti drugog oca!
8.Koja je razlika između plavuše i šibice?
Šibicu samo jednom kresneš.
9.Što kaže plavuša kad vidi krokodila?
Nisam znala da lacoste proizvodi čamce



Image Hosted by ImageShack.us
DINAMO i SAMO DINAMO.....


Image Hosted by ImageShack.us
Evo vam jednog malog medeka da vas malo
razweseli....
Image Hosted by ImageShack.us
Dupini moje najdraže životinjice...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je Leon...
dečko s kojim se znam iz vrtića..
i njegova cura Marijana...
cura je supačč..zabavna..
i super su par...i već su jaako
dugo zajedno...

Image Hosted by ImageShack.us
a ovo smo nelica i ja..htjela je da
maknem ono sliku s cviksama..
pa sam joj uslishila zhelje...

Image Hosted by ImageShack.us
evo vam i moje slikice...



subota, 11.11.2006.

Pukla sam...ali idem van..

E za današnji post sam posebno inspirirana...tako da..btw:htjela sma promijenit adresu i dat ju samo vama nekima,ali ipak neću..
Uglavnom...opet sam saznala neke stvari koje sam pustila na miru i nadala se da će se takvi ljudi koji samo rade sranja u mom životu prestat..ali očito nisu..
tako da ovaj post posvećujem tim osobama koje će ako ga
pročitaju znat da se radi o njima.
Mislim ne razumijem zašto neki ljudi su tolko pokvareni i licemjerni i jednostavno nemogu pustit druge ljude da normalno žive(ovog puta riječ je o meni i o ljudima koji danonoćno me pokušavaju iživcirat svojim glupim pričama i zabadanjima u moj život..
već mi je pun k....headbang
pustila sam te osobe(stvarno nije bitno o kome se radi a i ne bi htjela reć imena
jer većina vas jaako dobro zna te osobe...
da pustila sam ih i nisam se htjela svađat jer sam mislila da če prestat..
ali njihov život je očito prejadan pa moraju zabadat svoje nosetine u tuđe stvari
i postavljet pitanja koja ih se apsolutno NE TIČU!!!!!!!!
E tek sam sad shvatila da se fakat uopće ne isplati trudit oko suzbijanja svih tih laži,jer meni je dovoljno da ljudi koji su oko mene i stalno samnom,koji me vole i podupiru zanju istinu
kaj nije tak...?!?!
I konačno sam shvatila da su te osobe taaakkooo jadne i očito previše iskompleksirane..
i sve ću dat od sebe da ne padnem na njihov nivo..
al imam filing...da ću puknut..al stvarno...e ljuta sam ono totalno..burninmad
najradije bi ih zadavila vlastitim rukamapuknucu....ufff
al dobro dosta sad o tome..dovoljno sam napisala da i vi eventualno shvatite ko su te osobe.

Evo napokon subota uspjela sam nagovoriti mamu da me pusti vann..YYEEEE!!!!
tak da idem na nixin rođkas i možda u hercsmijeh..al ništ od cuge..
na antibioticima sam..joj..al možda samo jednu malu...juic votku
..samo jednu...
za ovo operaciju nemam pojma ak sve bude bilo dobro neću ić vadit ta neka sranja iz grla..
dr'žte mi fige.....
eto mislim da bi to bilo sve za danas...
želim vam svima ugodan provod danas..naravno bez alkohola...
budite dobra djeca puno vas pozdravljam.....i jaaakkooo vas vojim...
PuuuuSSSSSaaaaaawavewavemah



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.