Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli...

U moju glavu,moje misli i sve što se tiče mene..Svidim li vam se ,super. Ne,jednako dobro.. Tu sam za vas jednako kao i za sebe..Pogledajte,pročačkajte po meni...

Par crtica o meni..

"Bože, podaj mi mirnoću
da podnosim stvari
koje ne mogu
promijeniti,podaj
mi snagu da
promjenim stvari koje
mogu promijeniti,i
podaj mi mudrost da
razlikujem jedno od drugog."


"So she said what's the problem baby
What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love (love)
Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it..."

" I don`t believe in luck, I believe in assigning values to things.."

"Osvrnem li se za sobom,izgubljena sam.."

"I`m to busy acting like I`m not naive.."




The ljudi

Budala - Pogodite tko. Moj najdraži. :)
Seka - Ah,nešto stvarno..posebno..
Petry - Ne piše često,ali što napiše se obavezno čita! :D
Živi,živi... - Draga frendica iz Rijeke
Unique - Netko tko piše tako da ti dah stane..
Fade Angellica - Ana? Zovu je bebom,ali ja ne želim. Namjerno :P
Rakija - Riječima neopisivo,smijehom uokvireno..
Marz & ß - Samo za one intelektualno dostojne :D
Ishtar Dark - Netko u najmanju ruku vrlo...Intrigantan :)
Darth Burek Šprženi - Kolega luđak :D
Ivana - St - Cura koja ima problema sa dijakritičkim znakovima :D
Gospodar majmuna2 - Drugi blog mog frenda i kolege pravnika :) Nešto ozbiljniji od originala :)

Blogeri forum - Moje net utočište :)
Rakijin forum - Forum mog frenda Rakije,dođite pogledati :)

Pjesma for the moment

COLDPLAY
"Til Kingdom Come"

Steal my heart and hold my tongue.
I feel my time, my time has come.
Let me in, unlock the door.
I've never felt this way before.

The wheels just keep on turning,
The drummer begins to drum,
I don't know which way I'm going,
I don't know which way I've come.

Hold my head inside your hands,
I need someone who understands.
I need someone, someone who hears,
For you, I've waited all these years.

For you, I'd wait 'til kingdom come.
Until my day, my day is done.
And say you'll come, and set me free,
Just say you'll wait, you'll wait for me.

In your tears and in your blood,
In your fire and in your flood,
I hear you laugh, I heard you sing,
"I wouldn't change a single thing."

The wheels just keep on turning,
The drummers begin to drum,
I don't know which way I'm going,
I don't know what I've become.

For you, I'd wait 'til kingdom come,
Until my days, my days are done.
Say you'll come and set me free,
Just say you'll wait, you'll wait for me.
Just say you'll wait, you'll wait for me.
Just say you'll wait, you'll wait for me.

utorak, 04.09.2007.

Preporođena na neki način

Nisam pisala ful dugo vremena. Nekih tri miseca,give or take a few days.. Totalno nisam imala inspiracije,nisam pisala u dnevnik,bila sam potpuno usredotočena na druge stvari tako da mi nije ni padalo na pamet da nešto zapišem..Nekidan sam nešto razmišljala,uzela onu svoju posebnu bilježnicu u koju uvik zapisujem stvari i pjesme,uzela kemijsku..I napisala pjesmu. Prvu u tri mjeseca.Nakon nje je došla još jedna,pa još jedna..Uzela sam dnevnik i nakon toliko vremena napokon napisala par stranica i tamo..Tako mi je drago da mi se moja inspiracija vratila :) Sad sam tek skužila koliko mi je zapravo falilo pisanje.. To je nešto što me stvarno ispunjava,neki lijevak za moju dušu..Tako da,kad budem idući put nešto napisala,bit će tu i pokoja pjesma.. :) Neki to ne vole,ali to je zapravo najbolji način na koji me se može upoznati..

A i razmišljala sam dosta.O vjernosti.O ljubavi.O tome kako me zapravo neki ljudi stvarno vole,iako nisam mislila da je tako.O tome kako neki ljudi imaju stvarno iskrivljeno mišljenje o meni što mi je jako krivo..O pogreškama koje sam učinila u prošlosti i kako još uvijek osjećam njihove posljedice..Ali kako mi piše u citatu lijevo,ne smijem misliti na stvari koje ne mogu promijeniti,moran ih prihvatiti..Ma pričala sam danas sa prijateljicom o nekim stvarima koje je napravila..I vidila koliko me ona podsjetila na sebe prije nekog vremena,kako sam ja radila totalno iste pogreške kao i ona...Razmišljala sam o ljudima i njihovim osjećajima i kako lako ih se zapravo može povrijediti,samo što oni to neće pokazati.. Ti misliš da njih nije briga za tebe,tako da ih nije briga ni ako im nešto napraviš,a u biti je njima stalo,samo što si ti bio preslijep da to shvatim..Razgovarajući s njom,rekla sam joj par stvari koje nisam ni znala sama da su istinite.Ali nakon što sam ih izrekla,shvatila sam istinitost svojih riječi. Zato,želim vam dati par savijeta gledajući svoje pogreške,nadajući se da ih vi nećete učiniti..

1.Nemojte se s ljudima tretirati olako.To su ljudi koji imaju srce i osjećaje,koji se mogu lako povrijediti,nisam ni sama znala koliko lako..Pazite što radite prije nego to napravite,jer ponekad mislite da činite ispravno a ne činite..

2.Nemojte misliti da vas nitko ne voli i da nikog nije briga za vas. TO NIJE MOGUĆE. Uvijek postoji bar jedna osoba kojoj je stala do vas,mora postojati netko kome se sviđaju tvoje osobine a i mane. To je najčešće prvi i glavni razlog zašto ljudi čine gluposti - misle da nikoga nije briga ako to naprave..Ali vjerujte mi,briga ih je.

3.Nemojte ljude tjerati od sebe u hirovima. To je nešto što zna strahovito pogoditi i povrijediti,a i zbuniti. Ljudi koji te vole ŽELE biti s tobom i ŽELE djeliti tvoje probleme.Ne razgovaraju s tobom jer te ne vole i jer misle da si ovakav ili onakav..Žele te upoznati i žele tvoju blizinu.Ne tjeraj ih,jer je svaki čovjek blago i jedinstven!

To je samo par stvari koje sam ja naučila i želim ih podijeliti s vama..Pazite malo,ništa drugo.. Volite i cjenite ljude oko sebe..Bez nekoga pored sebe,čovjek je sretniji nego sam,vjerujte mi na riječ.Pokušala sam biti sama,pokušla sam potjerati ljude od sebe i ništa dobroga mi nije donilo. Ništa. Naučila sam kakvo su ljudi blago..Naučite to i vi..A ako to već znate..E svaka vam čast! Pozdrav..

- 11:31 - Speak your mind (5) - - #


<< Arhiva >>