04.03.2007. / nedjelja

...:::Maturalna zabava Hemingway i Colloseum:::...

O da.Prejebeno,prva na redu bila je maturalna u Hemingwayu od građevinske,tj.od Romaninog brata i Tomotove sestre.Prejebeno je bilo.Prvi smo krenuli Ja i Tomo jer smo morali ic gledat prozivanje i sranja.Pogledali to i onda ljepo sjeli na kauč i počeli mi polako jedan drugog častit.=)Prvo on,pa ja...pa on..pa ja,i tako ode 250 kn u manje od 2 sata.Ono nije baš tako jeftino....Bacardi Breezer+Bacardi Cola=50 kuna.I popio ja dosta,a inače nevolim alkohol,samo mogu popit juice vodku,i breezer.Al mi se te večeri svidjela bacardi cola i počeo ja po tome.I kasnije oko ponoći,uhvatilo to mene i ja gotov.Odmah riganje,hvala mojoj ljubavi Romani što me na vrijeme odvela u wc da ne rigam tamo nasred Hemingwaya,hvala legendi Šabanu što mi je čuvao majicu i odveo me kasnijje kad sam ponovo rigao pod hladnu vodu iako se on toga ne sječa.haharofl
Hvala Kljovi i Sofiji što su bile uz mene kad sam spavao.=)I hvala Đokotu što mi je donio čašu hladne vode.=)I tako to,i oko jedan i pol idemo ja i šaban do hambija(prije toga su izbacili ricota,grujota,đokota,tomota i ove jer su tamo razbijali valjda nesta unutra,neznam ja šta su radili jer sam ja spavao)
I dobro,odemo ja i šaban do hambija i pojedemo i sve i da ćemo natrag unutra kad ono redari na nas kao da nesmijemo unutra,a nas opce nisu bili izbacili,i sta ces...nemoš ti njima dokazat da to nismo bili mi.I ništa onda ostali vani,i tamo bili do nekih 2 i 45 tako nesta,i dosao doma u 3 i lego spavat i onda ujutro u 7 u skolu jer je to bio četvrtak.
Imam dvije slike,mislim da me Krešo uslikao:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maturalana Colloseum-Prometna škola.
Isto je bilo dobro,meni je bilo bolje jer nisam pio nego se ljepo zajebavao i plesao i to.Ja,Glavoč i Romana smo došli tamo oko 22 ja mislim da je bilo.I niš,krenuli mi unutra,zajebavali se,i onda kad su došli Šaban,Rico,Saviola,Đoko,Kolaković i ekipa je bilo jebeno.Colloseum pun pički,bilo je i dosta poznatih.Izbor pjesama je bio super.U početku ono naše pjesme...Mišo Kovač i taj đir.A kasnije remixevi razni,tehnjava i klupske stvari i hitovi.Bio sam negdje do 2 i 10 i oko 2 i pol sam došao doma,išli smo Romana,Ja i Kolaković na taxi.Slika neam.

I to bi bilo to.Sve u svemu,četvrtak i subota prejebene.

Pozzdrav...

- 13:37 - <-Komentraj-> (55) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>