25.12.2006. / ponedjeljak

...Novi Post...Čestit Božić Svima Koliko Vas Ima...

Evo došao je i božić.Sretan Božić svima onima koji ga slave i sranja...Moram spomenut da nisam prošao jer imam 3 komada.lolsmijeh
Al nema veze,ispravit ću ja to(šatro)smijeh.Ma oću..
Al meni je glavno da mi starci toliko srali tako da mogu van..I u subotu smo bili u Alter Egu,i mogu čre da je bilo najbolje do sada...Ono...došao sam tek oko 00:30-01:00 al svejedno je super bilo.Jos je prije Alter Ega Grujo Manga slavio rođendan!Grujo kolko smo ono roknuli pivi?Dve-tri gajbe jel tako?smijehJa nisam pio pive jer je meni piva odvratna...U alter ego je bil bas dobra mjuza jeote...Bila neka frka al ono..dobro je prošlo valjda!Božić smo Krešo,Grujo,Ja,Tomo,Rico I Hamidović dočekali na pruzi.A kao ono šatro ćemo ići na polnoćku.I tako dosao sam jucer doma u 1 i pol,a u subotu oko 4.Tako da mi se spava danas...Al sam skupio snage napisat novi post.Danas Vale I Ja išli kupit bon gore na duju a kad ono duja ne radi.I ništa..šta ćemo mi i on kaže kao ajmo mi do OMV-a na vrata jadrana.I krenuli mi polako I došli mi tamo za nekih pola sata i kupili bonove i Morrisa.I natrag doma.I došao doma i najeo se ko sacpra,I onda se išao nać sa Romanom i sad je Vale kod mene i možda ona dođe.Evo to bi bilo to.Evo par slika za kraj!
Pozz.

- 15:57 - <-Komentraj-> (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>