srijeda, 19.07.2006.

Hello......

Na današnji dan prije točno 15 godina rodilo $e meni jako važano $tvorenje.... moj dečko KaRlOcerek....
pa kArLo $RETAN TI ROĐENDANsmijeh!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
U $vom prvom po$tu htjela bi $pomenuti i $voju prijateljicu koja mi je i pomogla u kreiranju ovog bloga...
to vam je moja frendica Dunja,ona i$to ima blog(are$a je u linkovima pod Anjud)... Anjud HVALA TI!!!
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © 'AbOuT a GiRl' - Design touch by: Tri mudraca

...LoOk ThIs Or NoT...

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...abaut me...
ime: elizabetaImage Hosted by ImageShack.us

živim: pregrada

slušam: nirvanu RHCP gwen stefani

škola: opća gimnazija,1.a

best frendice: anjud & marija

volim:

-ići u šetnje s tarom(moj mali $latki pe$o)
-gledat tv(posebno csi,ekipu za očevid)
-svoje frendice
-svoj mob
-kurta
-slušat glazbu
-izlzit
-crnu,plavu,i crvenu boju
-čokoladu
-kada je sunčano
-svoj komp
-sladoled od vanilije
-svoj blog
-kad sam happy
-ljubav
-karla


mrzim:

-jednu umišljenu kristinu
-učiti
-kada pada kiša
-dvolične ljude
-kelj
-rozu boju
-britney spears
-tokio hotel
-kada sam u depri
-tjelesni
-sve vrste kukaca,i raznoraznih buba
-zmije
-kada mi netko naređuje
-samoću


...vi ste...
Free Hit Counter
Free Hit Counter
...posjetitelj ovog bloga...
Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


ak vas zanima dali si vi i vaša simpa pašete,onda posjetite ovu stranicu

ljudi koje chitam....

Anjud-super cura,zanimljiva osoba,i moja najbolja frendica....smijeh
Vedrana-dunjina mlađa sekica..blabla
Hupserka-curu sam upoznala preko bloga,ima zanimljive postove,zakon je...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us