...napokon stigla...


eo mene ljudovi....napokon...nisam pisalam vise od mjesec dana....a nije mi se ni dalo...sorryyte svima kojima dugo nisam pustala komentare...al meni je sve ovo dosadilo....mozda i izbrisem blog....mislim tu ce bit al ja ga necu pisat....jer mi je sve to tu dosadilo...net, blogovi, chat....dobro msn malo...al ja vam sad idem na tportal....i tamo vam igram full dobre igrice...i tako da na blog niti neidem....jedino ako se neko dode na msn....onda pricam s njim i tako to...e sad da vam opisujem sve sa mi se izdogadalo...necu...samo cuvamm rec da jos uvijek volim istu osobu...al nis od toga...nije bed...ii da u cetvrtak idem u zg...na neki info sajamm i inter liber...al mozda budemo isli do trga....ako nam se bude dalo....al idemo u zoloski....haha...ma ja neznam zas mi idemo tamo...ja sam tamo vec bila i bila je cista tapija....samo gledas zivotinje....neke su fora i to pogotovo krokodili...grrr....al tamo ga sve futari...sorry al istina...ae idem ja pomalo...pozzam svih pogotovo one koje najvise volim....c ya


Image Hosted by ImageShack.us


02.11.2006. | 00:05 | 20 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


...blogich...

ime...marie
nadimak...mare
razred...7a...the best
skola...vidikovac 4ever...
iam 12 god...ubrzo 13...lool...
iam smede okice i kosicu...

...vojim...
sminkati se...lool...
moju sekicu...mosa...
smijati se...naravno...
svoji razred...
net..da ne zabimo...msn i chat
zaebavati se okolo...
slikati ljude...
svoje najboje fjendove...
zgodne decke...khm...
nekog jako cakanog
i jos puno toga...

...ne vojim...
ljude koji se nes ufuravaju bez cilja...
ljude koji lazu...100 na sat...
skolu da se razumijemo...

efo ovo sam vam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...BlJoGoVi KoJe CiTaM=)...

...ena...
...anni...
...andrea...
...vanda i alice...
...aryyy...
...tinica...
...korina...
...nensy i jenny...
...zekky...
...hanna i lana...
...monika...
...mia...
...martina...
...popka...
...neka luda ekipa...
...emy...
...monyka...
...freee...
...tin@...
...tin@ i adri...
...pepa...



...blog.hr...
...iskon...
...google...
...imageshack...
...bigoo...


...:::S£³k³cE:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us