...lool...


e ekipo samo da vam se javim i kazem nes...danas sam bila prvi put nakon dogooooo vremena na moru...i bile samo ja i kika i isle se mi malo setat i ono vidi ona nekog njenog frenda koji iznajmljuje pedaline...i prica ona s njim i dode ona njemu daj mi jedan dir...i on nas pustio i isli mi tamo s one plaze gdje je pjesak za obojku sve do havajskog...e nas kako sam sad krepana....ful je tesko pedalirat...mislim za tamo smo brzo dosle a za nazad u jedva...i spustile smo se 2 put niz onaj tobogan i ful je bilo špiza...yes e da u ned je bila festa u barbanu...trka na prstenac...i bilo je kul...joj pokupila ja ovaj kul od ene...a ma....sa da vam josh pisem....idem ja pomalo...neda mi se vise nis pisat...ae pusa svimaaa kiss


Image Hosted by ImageShack.us


22.08.2006. | 21:59 | 69 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


...blogich...

ime...marie
nadimak...mare
razred...7a...the best
skola...vidikovac 4ever...
iam 12 god...ubrzo 13...lool...
iam smede okice i kosicu...

...vojim...
sminkati se...lool...
moju sekicu...mosa...
smijati se...naravno...
svoji razred...
net..da ne zabimo...msn i chat
zaebavati se okolo...
slikati ljude...
svoje najboje fjendove...
zgodne decke...khm...
nekog jako cakanog
i jos puno toga...

...ne vojim...
ljude koji se nes ufuravaju bez cilja...
ljude koji lazu...100 na sat...
skolu da se razumijemo...

efo ovo sam vam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...BlJoGoVi KoJe CiTaM=)...

...ena...
...anni...
...andrea...
...vanda i alice...
...aryyy...
...tinica...
...korina...
...nensy i jenny...
...zekky...
...hanna i lana...
...monika...
...mia...
...martina...
...popka...
...neka luda ekipa...
...emy...
...monyka...
...freee...
...tin@...
...tin@ i adri...
...pepa...



...blog.hr...
...iskon...
...google...
...imageshack...
...bigoo...


...:::S£³k³cE:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us