< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

Opis bloga

sve i svašta...ukratko...
...o školi,meni,ljubavi...

Linkovi

korunićka antea
rea,magy,paula,nika..
maza
jelena
tifany
kraljevicka
ivchy
mare
iris(8.e)
ivchy i tifany
kike
eva
totićka

SSerious
UUnnatural
MMeek
EElitist
JJolly
JJoyful
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

J.Lo

made by:BannerWorld
Olsen Twins

made by:BannerWorldJohnny...

made by:BannerWorld
Beyonce

made by:BannerWorld
Fergie

made by:BannerWorld
GlamGirls!

made by:BannerWorldPOZNATI!

made by:BannerWorld

malo nešto o meni...

Ime:Sumejja
Prezime:Brković
Razred:6.d
Škola:Lapad
Naj Frendovi:Gogo,Cvini,Pavla,Milić,Kuky,Matić,Cvijeto,Dadi,Toni,Borna...
Naj frendice:Petra k,Petra m,Iris,Ana,Korunićka,Tina,Rome,Ive....
Slušam:Green day,u2,Pussycat dolls,Black eyed peas,rhcp...
Volim:Frendice,frendove,jednog malogcerek,partyje,izlaske,tv,obitelj...
Ne volim:Neke ljude,školumad,učenjeheadbang,povrće....................
Hobi:Odbojka,ples,pjevat,gluma,tv.....
Naj pjesma:temperatura,by the way,wake me up,we be burnin,prava ljubav.........





ponedjeljak, 09.04.2007.

....say it possible...

Ejjjj,kak ste mi svi vi?????
Evo ja u subotu igrala utakmicu u gospinom...ostali mi prvi..(he-he)wink
Danas ja i moja pepe idemo u uvalu malo se izludirat
na trampulinima pa možda svratimo do njene babeyes
I ne znam šta da vam više rečem bili su mi fakat ovi dani
dosadniburninmad
E da vam rečem u subotu je borni rodjendan weee
poziva...cijelu...ulicu....thumbup
Ovih dana nisam bila puno po blogovima neg na msn-unaughty
a i bio mi je pokvaren komp neko sranje na internetu pa samo od sebe
proradilo(he-he)bang
ovo je kratk post,znam ali ubuduće ću se potrudit da pišemo malo
duže postovewink
Pozdravi:pepu k,pepu m,anu(koja je u njemačkojno)kiku,ivanu,
korunićku,tinu,noru,lucu,tifany,ivchy,goga,cvinija,kukyja,korpu,matića,
milića,cvijet,pavlu,rafu(koja je isto u njemačkojno),svih iz ulice ali
posebno kao i uvijek otamo romu i ivuthumbup,doru,patru,anteu,
i to bi bilo otprilike to...kizzzz...komentirajte....

- - 11:52 - pljuni… (67) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.