< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

Opis bloga

sve i svašta...ukratko...
...o školi,meni,ljubavi...

Linkovi

korunićka antea
rea,magy,paula,nika..
maza
jelena
tifany
kraljevicka
ivchy
mare
iris(8.e)
ivchy i tifany
kike
eva
totićka

SSerious
UUnnatural
MMeek
EElitist
JJolly
JJoyful
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

J.Lo

made by:BannerWorld
Olsen Twins

made by:BannerWorldJohnny...

made by:BannerWorld
Beyonce

made by:BannerWorld
Fergie

made by:BannerWorld
GlamGirls!

made by:BannerWorldPOZNATI!

made by:BannerWorld

malo nešto o meni...

Ime:Sumejja
Prezime:Brković
Razred:6.d
Škola:Lapad
Naj Frendovi:Gogo,Cvini,Pavla,Milić,Kuky,Matić,Cvijeto,Dadi,Toni,Borna...
Naj frendice:Petra k,Petra m,Iris,Ana,Korunićka,Tina,Rome,Ive....
Slušam:Green day,u2,Pussycat dolls,Black eyed peas,rhcp...
Volim:Frendice,frendove,jednog malogcerek,partyje,izlaske,tv,obitelj...
Ne volim:Neke ljude,školumad,učenjeheadbang,povrće....................
Hobi:Odbojka,ples,pjevat,gluma,tv.....
Naj pjesma:temperatura,by the way,wake me up,we be burnin,prava ljubav.........





subota, 02.12.2006.

dosadni dani

Ovih dana mi je bilo dosadno ali eto ipak sam preživjela.rofl
Danas sam cijelo jutro sjedala u pidžami i gledala tv,
i zivkala frendice pa smo se nakon dugog zivkanja dogovorile da
pođemo u iris.thumbup
Nakon objeda smo ja i petra mirošević pošli u iris
tamo smo se zezali igrali po kompjuteru a kad je došla večer igrali smo pantomime.naughty
Glumile smo profesorice zanimanja ljudi...i još svega
i još moram napomenuti da sam jučer bila u ane tamo smo
bile ja,rafe,petram,iris i naravno ana.rafe je pošla a iza nje i petram
zato smo ja,iris i ana igrale se monopolyja i večerale u nje.njami
I tako imam novi nadimak u školi tako su me je nazvo kordić (sumeranka pleme iz mezopozamije)lud
i zezaju me da sam se zaljubila u onoga albanca.headbang
To su ipak:cvini,gogo,kuky i korpić.lud
Krećem na pozdrave pa pozdravljam:petru m,petru k,romu,ivu,korunićku,
anđalu,anteu,iris,reu,veku,anu,kukyja,kordića,cvinija,goga,pancerotu (matića),
milića,pavlovića,rafu,tinu,tonija,bornu i sad idem gledati big brother zato
kiss....lol..pooozzz...mahmouthwash

- - 21:42 - pljuni… (661) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.