< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

Opis bloga

sve i svašta...ukratko...
...o školi,meni,ljubavi...

Linkovi

korunićka antea
rea,magy,paula,nika..
maza
jelena
tifany
kraljevicka
ivchy
mare
iris(8.e)
ivchy i tifany
kike
eva
totićka

SSerious
UUnnatural
MMeek
EElitist
JJolly
JJoyful
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

J.Lo

made by:BannerWorld
Olsen Twins

made by:BannerWorldJohnny...

made by:BannerWorld
Beyonce

made by:BannerWorld
Fergie

made by:BannerWorld
GlamGirls!

made by:BannerWorldPOZNATI!

made by:BannerWorld

malo nešto o meni...

Ime:Sumejja
Prezime:Brković
Razred:6.d
Škola:Lapad
Naj Frendovi:Gogo,Cvini,Pavla,Milić,Kuky,Matić,Cvijeto,Dadi,Toni,Borna...
Naj frendice:Petra k,Petra m,Iris,Ana,Korunićka,Tina,Rome,Ive....
Slušam:Green day,u2,Pussycat dolls,Black eyed peas,rhcp...
Volim:Frendice,frendove,jednog malogcerek,partyje,izlaske,tv,obitelj...
Ne volim:Neke ljude,školumad,učenjeheadbang,povrće....................
Hobi:Odbojka,ples,pjevat,gluma,tv.....
Naj pjesma:temperatura,by the way,wake me up,we be burnin,prava ljubav.........





nedjelja, 26.11.2006.

evo me napokon

Ej ljudi šta ima evo nisam bila na kompiću jer mi
je bio pokvaren nadam se da će te mi oprostiti.zaliven
Jučer sam bila antoniji na rođendanu bilo je onako pomalo dosadno meni
zato što su tamo bili neki glupi muški nećemo ih imenovati i tako.............headbang
Prije par tjedana sam u kino išla gledati BORATA bilo je fenomenalno
sa mnom su bili cvini,kuky i petra m.Šta mi vi radite ajme baš sam se
lijepo odmorila od škole super što je bio štrajkthumbup
ali sutra opet škola ufff tako mi se neiderofl
hvala svima na komentarima i jedna pusa svima
nadam se da će se ove iz stepa dobro zabaviti u njemačkoj
evo nemam što pametno napisat pa ću krenuti sa pozdravima
pozdravljam:petru thumbupk,rafu,petrum,anu,iris,reu,magy,veku,romanu,ivanu,tonija,bornu,cvinija,
goga,kukyja,matića,bruna,korpu,antoniju,i sve one koje sam zaboravila neka mi oproste
pozz...lol....kissmah

- - 13:57 - pljuni… (162) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.