body ...napokon se ja vrtaila...=) - izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli...... - Blog.hr body

...napokon se ja vrtaila...=)

Alo ljudi ja napokon ću napisati novi post...
Meni internet nije valjao,a i bila sam u bolnici pa nisam mogla prije napisati novi post...i tak...

Joj jedva čekam da škola završi i onda počinje prava zabava...hehe...
Ja tako volim ljeto,bazen....jedva čekam...

U zadnje vrijeme i nisam baš nešto najbolje sve mi ide naopako...
Tako se osječam umorno...sve mi je bezveze...joj ta moja ruka grozna je i u zadnje vrijeme me boli...ali ne želim biti u bedu zbog toga jer ima puno ljudi koji su u goroj situaciji nego ja.Zato glavu gore..treba uživati u životu koliko god možemo makar nije uvijek onako kako mi želimo,ali mi tu ne možemo ništa.

Ja sad moram ići, ali dođem ja vama opet i to sada češće...hehe...pusa svimakiss
Image Hosted by ImageShack.us


23.05.2008. | 18:57 | | 5 | Komentiraj |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

To je moj blog u kojem pišem sve moje gluposti iz mog dosadnog života sve što mi pada na pamet.....

...o meni...

Zovem se Jelena
imam smeđu kosu i smeđe okice...
živim u Belišću
rođena sam 10.03.1993.god
Imam15 godina
imam dosta puno dragih prijatelja s kojima nikada nije dosadno i uvijek su tu kada ih trebaš...zakon su...
osoba sam koja se voli šaliti..ponekad tvrdoglava i naivna....tu sam kada trba djeliti savjete...lol...:
u slobodno vrijeme družim se sa frendovima...slušam glazbu i dosađujem...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Prijatelji

Adriana i Andrea...haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glavašica i Josipa
Image Hosted by ImageShack.us


Ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moja seka Tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!










CREDITS

base code: sugarmeemee