subota | 22.09.2007.

Sly je prosirio glasine o Richardu Geru???!!!

-Jeli Sly kriv za glasine o Richardu Geru??!!!

Sly kaze da Gere misli da on jeste prosirio te glasine.Kak to Sly opisiva on i Gere su imali malih nesuglasica na snimanju filma "The Lords Of Flutbush" 1974 godine.Kako Sly kaze Gere je trebao glumiti ulogu koju je dobio Perry King.Obadvoje su bili toliko ljuti i nikada nisu uzvratili udarac tako da su se iskaljivali jedno na drugom,a Sly se jednom toliko naljutio da je laktom udario Gera radi piletine.Taj dogadaj Sly je opisao stranici
AintItCoolNews.com.Sly je rekao da jednom na setu za vrijeme scene u kojoj se odvijala bitka izmedu Slya i Gera da je izmakla malo kontroli te da je bitka postala malo prestvarna i za jos jedan pojen za vrijeme rucka na setu Sly je usao u Toyou da pojede rucak.Sly govori:"Ja sam jeo hotdog i on je usao u auto sa sendvicem od piletine koji je plivao u senfu.Ja sam rekao:"Ta ce se stvar rasprsiti po cjelom autu!!!",a on je odvratio:"Nebrini se!!!"I tada sam ja odvratio:"Ako ista sleti meni u krilo ti ces se imati za sto brinuti".I tada se dogodio taj trenutak zagrizao je sendvic od piletine koji je plivao u senfu kako sam rekao i velika,sluzava "rijeka" sefa je meni sletjela u krilo i na hotdog.Onda sam se razljutio i udario ga laktom u glavu tako da je i on skupa sa sendvicem izletio kroz prozor!!!Direktoru smo presli preko glave i morao se odluciti jedan mora odletjeti,a jedan ostaje!!!"-Gere nije bio dostupan za komentare.Sly je na kraju rekao:"Od tada me Gere prezire i misli da sam ja odgovoram za one glasine!!!Pa mozemo se sloziti pajdasi glasine su samo glasine!!!"-Time je Sly zavrsio svoj interviju!!!


Jesam dobro pevela!!!Ovaj tekst sam nasla na straniciGossips(Tracevi):The Scoop

- 20:46 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

subota | 22.09.2007.

Sly je prosirio glasine o Richardu Geru???!!!

-Jeli Sly kriv za glasine o Richardu Geru??!!!

Sly kaze da Gere misli da on jeste prosirio te glasine.Kak to Sly opisiva on i Gere su imali malih nesuglasica na snimanju filma "The Lords Of Flutbush" 1974 godine.Kako Sly kaze Gere je trebao glumiti ulogu koju je dobio Perry King.Obadvoje su bili toliko ljuti i nikada nisu uzvratili udarac tako da su se iskaljivali jedno na drugom,a Sly se jednom toliko naljutio da je laktom udario Gera radi piletine.Taj dogadaj Sly je opisao stranici
AintItCoolNews.com.Sly je rekao da jednom na setu za vrijeme scene u kojoj se odvijala bitka izmedu Slya i Gera da je izmakla malo kontroli te da je bitka postala malo prestvarna i za jos jedan pojen za vrijeme rucka na setu Sly je usao u Toyou da pojede rucak.Sly govori:"Ja sam jeo hotdog i on je usao u auto sa sendvicem od piletine koji je plivao u senfu.Ja sam rekao:"Ta ce se stvar rasprsiti po cjelom autu!!!",a on je odvratio:"Nebrini se!!!"I tada sam ja odvratio:"Ako ista sleti meni u krilo ti ces se imati za sto brinuti".I tada se dogodio taj trenutak zagrizao je sendvic od piletine koji je plivao u senfu kako sam rekao i velika,sluzava "rijeka" sefa je meni sletjela u krilo i na hotdog.Onda sam se razljutio i udario ga laktom u glavu tako da je i on skupa sa sendvicem izletio kroz prozor!!!Direktoru smo presli preko glave i morao se odluciti jedan mora odletjeti,a jedan ostaje!!!"-Gere nije bio dostupan za komentare.Sly je na kraju rekao:"Od tada me Gere prezire i misli da sam ja odgovoram za one glasine!!!Pa mozemo se sloziti pajdasi glasine su samo glasine!!!"-Time je Sly zavrsio svoj interviju!!!


Jesam dobro pevela!!!Ovaj tekst sam nasla na straniciGossips(Tracevi):The Scoop

- 20:46 - Komentari (1) - Isprintaj - # -