nedjelja | 20.05.2007.

Najsmjesni Slyov odgovor na "Ain"t it Cool News" Q&A Interviju!!!

Image Hosted by ImageShack.us
6.Evo moga pitanja.

Upravo sam zavrsio gledanje svih 5 Rockya na DVD-u da bih se pripremio za novog Rockya VI.Veoma sam uzivao--drugi dio je jos uvijek moj najdrazi.Sad,svih 5 filomova izgledaju kao jedna velika cjelina,ali sa jednom iznimkon:Rocky IV.Nije bilo Mickeya,nisam cuo Bill Contia za vrjeme bitke ili Rocky treninga,nisam vidjeo onaj pravi Rocky uvod ,jednostavno se cinio......drugacim,nekako"izvan grupe".

Jeli se vi slazete s ovim?

Kako ce se posljednji nastavak uklopiti uz ostale djelove,nema Adrian,ni Mickya,ni Apolla?

Hvala!

Mark iz Montreal, Canada

Stalloneov odgovor:

Razlog zasto se ROCKY IV cinio malo izvan skupine jer sam se malo "zakacio" sa Billom za vrijeme snimanja pa sam se odlucio ici drugim putem,zasto mi je jako zao.Takoder,mislim da je film previse i skoro cijelo vrijeme bio posvecen "bici",a ne osobnim bitkama(kao u ostalim djelovima).Kad bih sve to morao ponoviti,zaposlio bih Billa Contia za glazbu,vjencao bih Ivana Dragu i slasno prebio Brigitte Nielsen.

Ako se zelite uvjeriti da je ovo istina kliknite ovdje i pronadite 6-sto pitanje.

- 18:56 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

nedjelja | 20.05.2007.

Najsmjesni Slyov odgovor na "Ain"t it Cool News" Q&A Interviju!!!

Image Hosted by ImageShack.us
6.Evo moga pitanja.

Upravo sam zavrsio gledanje svih 5 Rockya na DVD-u da bih se pripremio za novog Rockya VI.Veoma sam uzivao--drugi dio je jos uvijek moj najdrazi.Sad,svih 5 filomova izgledaju kao jedna velika cjelina,ali sa jednom iznimkon:Rocky IV.Nije bilo Mickeya,nisam cuo Bill Contia za vrjeme bitke ili Rocky treninga,nisam vidjeo onaj pravi Rocky uvod ,jednostavno se cinio......drugacim,nekako"izvan grupe".

Jeli se vi slazete s ovim?

Kako ce se posljednji nastavak uklopiti uz ostale djelove,nema Adrian,ni Mickya,ni Apolla?

Hvala!

Mark iz Montreal, Canada

Stalloneov odgovor:

Razlog zasto se ROCKY IV cinio malo izvan skupine jer sam se malo "zakacio" sa Billom za vrijeme snimanja pa sam se odlucio ici drugim putem,zasto mi je jako zao.Takoder,mislim da je film previse i skoro cijelo vrijeme bio posvecen "bici",a ne osobnim bitkama(kao u ostalim djelovima).Kad bih sve to morao ponoviti,zaposlio bih Billa Contia za glazbu,vjencao bih Ivana Dragu i slasno prebio Brigitte Nielsen.

Ako se zelite uvjeriti da je ovo istina kliknite ovdje i pronadite 6-sto pitanje.

- 18:56 - Komentari (1) - Isprintaj - # -