srijeda | 16.05.2007.

Sly i Jennifer o zajednickom zivotu!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Flavin
O svojim zarukama:

"Zapravo ja imam 4 zarucnicka prstena.Prvi prsten mi je dao u zracnoj luci u Miamiu.Drugi put kada mi je dao prsten rekao je da se zeli ozeniti sa mnom.Mislila sam da je to predivno,ali ga nisam shvacala ozbiljno."

Jennifer Stallone
O braku:

"Nas brak me je potpuno promjenio.Ja sam tip koji treba nekoga tko joj je blizu i tko mi daje potporu.Ne ide mi kada sam sama.Nemojte me sada shvatiti krivo ja se nisam udala da bi se samo udala.Ja sam se udala za covjeka u kojeg sam zaljubljena 12 godina."

Sylvester Stallone o Jennifer Flavin:
"Jennifer je kao jedna navijacica za zivot jer je puna energije koja zraci na daleko.Ona je pozitivna u vezi svega.Kao primjer,ona me uci sa vidim dobro i u najgadnim udarcima koje zadobivam ovih dana,ona me uci da vidim svijetlo na kraju tunela."

Jennifer Flavin o glumi:
"Ja sam najgora glumica u povjesti filma.Otisla sam na samo jedan glumacki sat i rekla sam nastavniku da zadrzi novac.Ja sam grozna glumica!Nikada vise!Nebiste me htjeli vidjeti u filmu vjerujte mi jer biste trazili povratak vaseg novca odmah."
Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Flavin o Sylvester Stallone:
"Upoznala sam ga u restoranu u Beverly Hillsa.To je bilo moje prvo putovanje u Hollywood i vecerala sam sa svojom prijateljicom.Prijateljica moje prijateljice je poznavala Sylvestera pa je nekako uspjela ga nagovoriti da nas pozove za stol.Skupa smo vecerali tu vecer."

Jennifer Flavin jos nesto o Slyu:
"Moj muz nije tip koji dode doma i zapali svijece.To je moj posao ali je zato jako pazljiva osoba.Kada sam bolesna on mi pravi...ne...zapravo,narucuje pilecu juhu."

Jenniferino tajno oruzje:
Jennifer kaze da njezino tajno oruzje je njezin muz koji je voli i podrzava.

"One je sjajan.On dovodi cure u skolu pa ih dovede kuci...on je prekrasan otac.Mislim da on to obozava i da uziva u tome,a djevojke se nebune kada ih ostavih da tatom jer od njega onda dobivaju punu i potpunu paznju."

Jennifer o majcinstvu:
"Nisam znala da ce majcinstvo biti ovoliko tesko.To je posao koji traje cjelih 24 sata.Mislim da bi to svatko trebao znati od pocetka.Jednom kada dobijes dijete tvoj zivot zavrsava,ali tu i pocinje.Sve je uvezi djece.Svaka minuta dana ili noci je povezana sa tvojom djecom.Ako te netko pozove na rucak ti moras misliti hoce ti se to uklopiti u planove tvoje djece.Tu nema vremena da mislis na sebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Jenn as a model...

- 11:28 - Komentari (2) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

srijeda | 16.05.2007.

Sly i Jennifer o zajednickom zivotu!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Flavin
O svojim zarukama:

"Zapravo ja imam 4 zarucnicka prstena.Prvi prsten mi je dao u zracnoj luci u Miamiu.Drugi put kada mi je dao prsten rekao je da se zeli ozeniti sa mnom.Mislila sam da je to predivno,ali ga nisam shvacala ozbiljno."

Jennifer Stallone
O braku:

"Nas brak me je potpuno promjenio.Ja sam tip koji treba nekoga tko joj je blizu i tko mi daje potporu.Ne ide mi kada sam sama.Nemojte me sada shvatiti krivo ja se nisam udala da bi se samo udala.Ja sam se udala za covjeka u kojeg sam zaljubljena 12 godina."

Sylvester Stallone o Jennifer Flavin:
"Jennifer je kao jedna navijacica za zivot jer je puna energije koja zraci na daleko.Ona je pozitivna u vezi svega.Kao primjer,ona me uci sa vidim dobro i u najgadnim udarcima koje zadobivam ovih dana,ona me uci da vidim svijetlo na kraju tunela."

Jennifer Flavin o glumi:
"Ja sam najgora glumica u povjesti filma.Otisla sam na samo jedan glumacki sat i rekla sam nastavniku da zadrzi novac.Ja sam grozna glumica!Nikada vise!Nebiste me htjeli vidjeti u filmu vjerujte mi jer biste trazili povratak vaseg novca odmah."
Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Flavin o Sylvester Stallone:
"Upoznala sam ga u restoranu u Beverly Hillsa.To je bilo moje prvo putovanje u Hollywood i vecerala sam sa svojom prijateljicom.Prijateljica moje prijateljice je poznavala Sylvestera pa je nekako uspjela ga nagovoriti da nas pozove za stol.Skupa smo vecerali tu vecer."

Jennifer Flavin jos nesto o Slyu:
"Moj muz nije tip koji dode doma i zapali svijece.To je moj posao ali je zato jako pazljiva osoba.Kada sam bolesna on mi pravi...ne...zapravo,narucuje pilecu juhu."

Jenniferino tajno oruzje:
Jennifer kaze da njezino tajno oruzje je njezin muz koji je voli i podrzava.

"One je sjajan.On dovodi cure u skolu pa ih dovede kuci...on je prekrasan otac.Mislim da on to obozava i da uziva u tome,a djevojke se nebune kada ih ostavih da tatom jer od njega onda dobivaju punu i potpunu paznju."

Jennifer o majcinstvu:
"Nisam znala da ce majcinstvo biti ovoliko tesko.To je posao koji traje cjelih 24 sata.Mislim da bi to svatko trebao znati od pocetka.Jednom kada dobijes dijete tvoj zivot zavrsava,ali tu i pocinje.Sve je uvezi djece.Svaka minuta dana ili noci je povezana sa tvojom djecom.Ako te netko pozove na rucak ti moras misliti hoce ti se to uklopiti u planove tvoje djece.Tu nema vremena da mislis na sebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Jenn as a model...

- 11:28 - Komentari (2) - Isprintaj - # -