četvrtak | 15.02.2007.

Slys book,magazine and show!!!!

-Sly pise knjigu o dijetalnim navikama i o fitnesu jer njemu je vise zlo koliko ga ljudi pitaju kak izgleda ovako dobro u 56-toj godini.On zeli objasniti u svojoj knjizi kak danasnje dijete nisu tokiko ucikovite,koja ce se mi se nadamo poizvesti ovoga ljeta i inzistirati cemo na tajni njegovog uspjeha.On je rekao:"Pokusao sam skuziti sto sam sve za svoje tijelo radio u proteklim godinama pa sam se pokusao toga opet pridrzavati!!....Ici ce smao od sebe samo se trebaz toga pridrzavati i nakon nekog vremena postati ce kak dio prirode!!!!Dijete nefunkcijoniraju!!Traje zauvijek dok tako smrsavite.....Ja samo to zelim reci javnosti!!!" i Sly priznaje njegovi djetalne informacije su vec bile i jos jesu na bivsem
sampijonu SUGAR RAY LEONARD.Sly onda dopunjuje:"Kada sam tek upoznao Raya izgledao je kao veliki glupavi tip.Bio je strpljiv.......I pogledajte ga sada!!!"Ovo je uspjela ali i zatrpana godina za filmsku zvijezdu-Takoder je najavio i vec je poceo Reality show,THE CONTENDE.Takoder je napravio i Sly magazin za muskarce!!!!!

Sly Magazin!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Sly and Ray!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Slys book-Cover!!!

Image Hosted by ImageShack.us


A sada mala Rocky reklama za Fiat Palio!!!!



He,he cool,jelde








- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

četvrtak | 15.02.2007.

Slys book,magazine and show!!!!

-Sly pise knjigu o dijetalnim navikama i o fitnesu jer njemu je vise zlo koliko ga ljudi pitaju kak izgleda ovako dobro u 56-toj godini.On zeli objasniti u svojoj knjizi kak danasnje dijete nisu tokiko ucikovite,koja ce se mi se nadamo poizvesti ovoga ljeta i inzistirati cemo na tajni njegovog uspjeha.On je rekao:"Pokusao sam skuziti sto sam sve za svoje tijelo radio u proteklim godinama pa sam se pokusao toga opet pridrzavati!!....Ici ce smao od sebe samo se trebaz toga pridrzavati i nakon nekog vremena postati ce kak dio prirode!!!!Dijete nefunkcijoniraju!!Traje zauvijek dok tako smrsavite.....Ja samo to zelim reci javnosti!!!" i Sly priznaje njegovi djetalne informacije su vec bile i jos jesu na bivsem
sampijonu SUGAR RAY LEONARD.Sly onda dopunjuje:"Kada sam tek upoznao Raya izgledao je kao veliki glupavi tip.Bio je strpljiv.......I pogledajte ga sada!!!"Ovo je uspjela ali i zatrpana godina za filmsku zvijezdu-Takoder je najavio i vec je poceo Reality show,THE CONTENDE.Takoder je napravio i Sly magazin za muskarce!!!!!

Sly Magazin!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Sly and Ray!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Slys book-Cover!!!

Image Hosted by ImageShack.us


A sada mala Rocky reklama za Fiat Palio!!!!



He,he cool,jelde








- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - # -