ponedjeljak, 05.03.2007.

Happy birthday Emily!

U subotu je Emily slavila svoj šesnaesti rođendan.Valja napomenuti da smo nas dvije super proslavile moj koji je bilo 30.srpnja.Ona se veoma veselila rođendanima,bio njezin ili nečiji drugi nije bitno,važno je bilo samo da je pozvana.Teško je bilo organizirati veliku zabavu u društvenoj ,a da ona ne primjeti.Ali sve se nekako pokolopilo.Snape joj je zbog neposlušnosti zadao,poprilično dugu zadaću,pa je sve svoje slobodno vrijeme provodila u knjižnici,vrlo neobično za nju.

-Što bismo joj mogle kupiti?-upitala me Alexis,dok smo šetale ulicama Hogesmeda
-Stvarno ne znam.Nema toga što ona nema!-rekoh
-A da joj kupimo 10 litara plamenviskija,te da ju večeras napijemo?-šalila se
-Mislim.,da to baš nije dobra ideja-




Tragale smo za savršenim pokolnom.Emilyini roditelji su bili svijetski putnici i imala je razne stvarčice sa rasnig dijelova svijeta,stoga je bilo teško pronaći nešto posebno,što još nikada nije imala.Pogled nam je zapeo za jednu od trgovina antikviteta.Znale smo da su stvarčice tamo poprilično skupe,no ne možemo ništa izgubiti ako barem ne razgledamo.
Ušle smo u malenu prostoriju krcatu raznim tsvarčicama.Bilo je tu prašnih knjiga,s godinom izdanja 1854, starinskog porculana,srebrnih satova,ulaštenog pribora za jelo i sl.Alexis je razogvarala s prodavačicom ,dok sam ja ugledala veoma lijepu lutku.Znam zvuči smiješno za moju doba,ali takvu lutku bi svatko poželio imati.Bila je odjevena u tamno zelenu baršunastu krinolinu,lice joj je bilo blijedo kao snijeg,što je predivno isticalo njezine duboke plave oči.Na glavi je imala slatki šeširić koji je prekrivao dio njezine guste crne kose.Oko vrata joj je visio lančić,s privjeskom u obliku malo sata koji je otkucavao.

-Alexis!Dođi vidjeti ovo!-dozvala sam je
-Lutka?Malo je djetinjasto,ali moram priznati da je prelijepa!-reče ona
-Oprostite koliko košta ova lutka,tamo na onoj polici u kutku sobe?-upitah prodavačicu
-70 galeona,moje dame-odgovori ona
-70!Jesu li oni poludjeli!-šaptala je Alexis
-Ovo je trgovina antikvitetima ,sjećaš se!A i to nije toliko skupo pogledaš li ostale cijene- rekoh joj
-Imaš pravo,koliko imaš novaca?-upiizača me
-35 galeona,koliko i ti ako se ne varam?-
-Misliš da joj kupio zajednički poklon?-
-Nije loša ideja,zar ne?Molim vas,možete li nam zapakirati ovu lutku?-zamolila sam prodavačicu,koja nam je sa zadovoljstvom dar omotala u naljepši ukrasni papir koji je imala.

* * *

-Iznenađenje!-uzviknula je drušvena prostorija
-Hvala vam društvo stvarno niste trebali!-reče Emily
-Hajde otvori poklone!-rekoh
-Inzisitram da prvo pogledaš moj i Coryin-predložila je Alexis
-Nemam ništa protiv-reče dok je otvarala lutku.Primila ju je u ruke i tajnovito se zagledala u nju.Na trenutak se činila osdsutnom
-Emily,sviđa li ti se?-upta je Alexis
-Em?Em?!-govorila sam i mahala joj ispred očiju
-Da,ovaj predivna je,hvala vam niste trebale!-reče oduševljeno


Lutku je stavila u vitrinu,koja se nalazila u kutku društvene.Svi smo se sjajno zabavljali.Emily se čak zaljubila te večeri!Ne,nije bila pijana,već posve trijezna.Svidio joj se Jamie sa sedme godine,koji i nije za odbaciti.Te se večeri popilo podosta plamen viskija,ali sve u svemu to je bio jedan od boljih tuluma.

- 18:32 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design (mostly) by Bubyca