ponedjeljak, 19.02.2007.

Dvije muhe jednim udarcem

Sljedećeg jutra su me probudile zrake sunca i mijaukanje mog mačka Conkera.Cure su sa nezadovolstvom popratile buđenje.Naime jučer navčer smo razgovarale dugo u noć.Oči su mi bile još napola zatovrene kada sam okušala rukav košulje nagurati preko glave.
Sišle smo u društvenu koja je bila prepuna učenika koji su se skupilili oko oglasne ploče.

"Audicija za nove goniče održat će se u srijedu,s početkom u 15 sati.Prijaviti se mogu samo Slytherini,od treće godine pa nadalje.

Potpis:Severus Snape"

-To je kao neko novo pravilo?-upitala je Alexis
-Ne znam,ali znaš da Snape želi samo najbolje za svoju ekipu-odgovorih
-Dođite cure,idemo na doručak,umirem od gladi-jadikovala je Emily


Na putu do velike Dvorane nas je presreo Jaden,Alexisin dečko,koji meni i Emily nije bio po volji.Riječi koje su ga najbolje opisivale bile su:šarmer bez pokrića,no Alexis je bila zaljubljena u njega,i nas dvije smo morale trpiti njihovu romansu.Strasno su se poljubili ,a zatim je svatko otišao svojim putem.

-Ovo je bilo odvratno!-rekosmo Emily i ja u isti glas
-A što vama to smeta?Bar netko ovdje ima dečka,za razliku od gospođice žablje oči i miss dobra majica-prkosila je Alekis
-Rekla sam ti da me ne zoveš miss dobra majica-
-Ajme što smo uvredljivi!-
-Daj pogledajte rasporede!To je sve urota protiv Slytherina-došetao je do nas Malfoy
-Naravno preobrazba prvi sat,nismo mogli ništa drugo ni očekivati-reče Emily


Ustali smo od stola i zaputili se na Preobrazbu.Pokušavali smo malo zadrijemati,no u tome nas je ometao McGonagaličin glas.

-Gospođice Dawson,ako tako nastavite,nećet proći ČAS-ove,i postati propalica,što nitko od nas svakako ne želi-korila me
-Naravno,ionako nikome nije zanimljivo vaše predavnje-
-Skratite jezik,deset bodova manje za Slytherine,nastavljamo s radom-


* * *


U srijedu je održana audicija.Bilo je takvih amatera,ali i onih koji su stvarno dobro letjeli.Cijela momčad morala je sudjelovati u odabiru novog igrača.Naše planove je poremetio Eric ,došavši s lošom vijesti.

-Ljudi,ostali smo bez još jednog igrača,Mandy je nasatvila svoje školovanje u Durmstangu.Sada nam nedostaju dva goniča-
-Krasno!Još nam je samo to trebalo!Iako ,već znamo koga ćemo uzeti-reče Bradin


U momčad su upali Louisa McRowan i Danny Clark.Konačno smo bili potpuni i mogli smo početi s treninzima,jer već u sljedeću nedjelju nas je čekao ogled s Gryffindorima.

- 10:11 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design (mostly) by Bubyca