ponedjeljak, 05.02.2007.

Summer has come and past....

-Hajde Emily požuri!Zakasnit ćemo na večeru!-vikala sam joj dok je ona zaostajala dobrih 500 metara iza mene
-Što ja mogu,kada si puno bolja jahačica od mene!-doviknula je
-Naravno,a ti bi mogla pokušati učiti od najboljih!-predložih
-A to bi trebala biti ti?Sad ću ti ja pokazati!-reče i zajaše još brže


Bio je posljednji dan ljetinh praznika,posljednji dan prije polaska u Hogwarts.Emily je kod mene provela dva zabavna tjedna.Posljednje večeri bismo uvijek jahale poljima koja su se nalazila iza moje kuće.Od kada znam za sebe ne pamtim tak toplo ljeto kao ovo.Sunce je pržilo,a oblačka nigdje na vidiku,no dam se kladiti da će na putu za Hogwarts pasti prva kap kiše,kao i svake godine.

-Cory!Emily!Večera je na stolu!-dozvala nas je naša služavka Maria Isabell
-Stižemo!-viknusmo u isti glas


Odvele smo konjeve u staju,te svakome dale jednu mrkvu,da si zaslade večer.Utrkivale smo se sjajnim stepenicama do blagavaonice ,koja će prije,dok nas je tamo dočekalo neugodno iznenađenje.Za stolom je uz moje roditelje sjedio i minstar magije Cornellius Fudge.

-O...mi se ispričavamo,nismo znale da imamo ovaj...gosta-rekoh
-Ah..da..da ovo je naša kćer Cory i njezina najbolje prijateljica Emily-predstavila nas je moja mama
-Zadovoljstvo mi je mlade dame upoznati vas.Cory,podsjećate me na mene samog kada sam bio u vašim godinama,nestašan i uvijek spreman za šalu...-reče Fudge
-Da?Zanimljivo,i vi ste bili žensko?-odbrusih
-Cory!Pazi na jezik!-ukorila me mama
-Ispričavam se-rekoh i namjestim umjetan smješak


Za stolom je bila napeta atmosfera.Tata je uživao u jelu,dok me mama cijelo vrijeme streljala pogledom.Emily je potajice pod stol bacala prokulice,dok sam ih ja žvakala kao da jednem čavle.Tišinu je prekinuo Fudge...

-Čujem.....gospođice Dawson da ste u Slytherinu?-reče on
-Da,naravno,zar ste mislili da sam u Gryffindoru?Ni mrtva ne bih ...-odgovorih
-Cory...-prekine me mama
-Dobro...dobro...gospodin ministar je samo pitao zar ne?-rekoh
-Vidim da niste baš gladne? (ulovila je Emily u uklanjanju prokulica).Možete otići od stola-predloži ona
-Yess!-viknusmo glasno Emily i ja
-Samo nemojte trčati po stepe...-upozoravala je mama,no shvatila je da ju ne slušamo


Ponovo smo se utrkivale,no ovoga puta do kuhinje,gdje smo znale da nas čekaju slasni hamurgeri.U trgu smo ih uzele i odjurile u sobu.Smazale smo ih u tren oka.Bili su za prste polizati.

-Taj Fudge je prava ulizica!-zaključi Emily
-Trebala sam znati da dolazi na večeru,iako ga na moju sreću dugo nije bilo-
-Guzolizac!Nego radujš li se povratku u Hogwarts?-
-Iskreno?Baš i ne!McGonagalica,uštogljeni Gryffindori i soljenka Hermiona me baš i ne privlače-rekoh
-A Brandon?-zagonetno će ona
-Rekla sam ti da me ne zafrkavaš ili ću te ja...-
-Ili ćeš me ti?-
-...početi tući jastucima!-udarih ju jastukom

Sjajno smo se zabaljale,sve dok nas nie prekinula Maria.Mama nam je poručila da je vrijeme za spavanje,pošto sutra rano ustajemo.

-...tako je rekla vaša majka,gospođice-odrecitira ona
-Da..da znam moja mama.Usput ne zovite me gospođice,dovoljno se poznajemo da me možete zvati Cory-
-Uredu gospođ...hoću reći Cory-
-Tako je već bolje!Onako sam se osjećala starom!-


Maria nas je napustila,dok smo se ja i zavukle pod pokrivačem.Pogledala sam kroz prozor i ugledala pun mjesec,u kojem sam načas vidjela sliku Hogwartsa,koji sutra u ovo vrijeme više neće biti tako tih i prazan.

- 18:12 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design (mostly) by Bubyca