PoLjUpCe SaM tVoJe UkRaLa...


..." Preduga je noć
što nas razdvaja...
S drugom si ti,
a s tobom sam ja"...


Malo me duze vrijeme nije bilo,evo me sad tu s vama,pishem vam...Eh,da...Nema nikaj posebno novo,osim da je u shkoli totalna koma,pa ak tak nastavim,mogla bi subote poceti provoditi doma. A poshto ja to ne zelim,moram se pocheti uciti...Joj,to je kod mene koma...Nemrem se naterati sjesti za stol i otvoriti knjigu...No dost sad o shkoli... Kaj se drustva tiche to opce nebum komentirala,jer mogu sama doci do zakljucka i mogu na prste nabrojiti svoje frendove,kojih ubiti ni nemam...No,dobro,imam al to samo mala kolicina ljudi...Tolko o tome kak mi ljudi izigravaju frendove. Nije mi jasno,kaj? Kaj sam lose napravila,kaj sam nekog uvredila,iznevjerila,ili su neke osobe samo zavidne?! Necu se ustvari ni zamarati...Imam zato jednu osobu koju beskrajno volim i vjerujem mu...Za NJEGA znam da bude uz mene...I valjda bi bila izgubljena u prostoru da NJEGA nema...:)...
Bila sam u subotu na koncertu..M da...Bas je brzo vreme preslo...pa kak se veli : U DOBROM DRUSHTVU VRIJEME UVIJEK BRZO PRODJE!...
U nedelju sam bila u Vž,tak da nisam na bazene ishla:(... Ovi praznici i nisu bili nekaj posebno,jako malo vremena sam bila sa svojim dechkom,a to mi je bilo fakat premalo...Al sad su se stvari malo poslozile kod mene,pa je sve lakshe:)
E sad sam se sjetila kaj bi mogle napraviti...


--->ovo su stvari,tj. osobe koje obozavam,ilitiga volim... (mislim,ovo izdvajam po nekoj temi,tak da ne mislite da ja ne volim svoje frendove i to...=)...CHOKOLADA...
(i to posebno ova s jogurtom:)
Image Hosted by ImageShack.us
...STARKE...
Image Hosted by ImageShack.us
...CHIPSE...
Image Hosted by ImageShack.us
...RUZE...
(crvene,zato kaj su one znak ljubavi)
Image Hosted by ImageShack.us
...MMM DA...--->treba tu kaj opce komentirati?!:)
Image Hosted by ImageShack.us
SVOJU SEXY PIDJAMICU:P
Image Hosted by ImageShack.us
I ZA KRAJ...VOLIM SVOG DECKA NAJVISHE NA SVIJETU...

Image Hosted by ImageShack.us
saljem Marku veliku pusu...A svima koje me znaju i koji chitaju ovaj blog saljem veeeeliiiikkkiiii poooozzzzz!!!!!!!!!!!!!!
Posebni pozz :::
Tini,Lizni,Ivanchici,Sikiju,Ivoni,Dodoju,Ani,Luce,Cvixu,Tormi,Ramoni,Anji,Tamari,Ani-shashavici,Lani,drugoj Lani,Teni,Josipu,Mariji,Vedrani i svima s engl.,njemachkog,iz shkole,s tenisa...
I curama u Njemachkoj...I tak...:p

Pu$aM Va$! greedy
lud


07.11.2006. u 15:39 | K | 16 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



----->WeLcOmE To My WoRlD<-----


Khm...isprichavam se...
ja sam jedna fakat zlochesta cura,
volim se svadjati i uzasno sam tvrdoglava!
Obozavam svoje frendove koji su mi sve
i bez njih bih tesko mogla...
Crna boja mi je draga,a naj frendica mi
je chokolada,kaj se tog tiche!
Pishem ovaj blog radi toga
kaj me svi moguchi maltretiraju pa
moram negdje pisati svoja shitna
dogadjanja!

Pu$am Vas!!!
Image Hosted by ImageShack.us
by :::
OnE KrEjZzZi GiRl

She talks...


Ovo je moja mala Tina:
Image Hosted by ImageShack.us
- ona je fakat prava mala zlochesta zenska,uh... svaki put napravi neko sranje:)...
Joj,a vojim ju puunoo!(KliCknI)

Moja idiotkinja:) Lizni...
Image Hosted by ImageShack.us
-e ja i ona se znamo josh od vrticha,tak da smo si super i ona je zwer cura...
I naravno,vojim ju puno! mrkwica mala:P

Normalno da su tu i ostali zwer i zakon frendowi...
HUS-the best...super frend,chisti zajebant!
PERO-s njim se znam jako dugo,super je!
SIKI-moj mali bracek i zakon dechko...
TORMA-bratich i frend kojem mogu sve rechi!
ANA-super cura,sve naj o njoj...
IVONCHEK-sestrichna,moja mala glupacha:)
IVANA-cura koja ima najbolji smisao za humor! Zwerska Ivanova!

---> josh mi je jako puno ljudowa super,ne samo ovi koje sam nabrojila...tak...da znate...!!! :P

--->cerek<---
MOJ DECHKO,JAKO GA VOLIM,PUNO,PREVISHE...
NE ZNAM KAJ BI BEZ NJEGA...
PUSICA:)
Image Hosted by ImageShack.us

""" L!nK!cH! """


Net---> chat
Song 2 Play
Imageshack
Blog
Sing365--->textovi pjesama

Jebeni&Zwer BlOgOvI:::

Sotonche
Lizni
Most Kc
Masha
Ica
Tamara
Ziha
Crazy Girl Kc
Starka i Bubyca
Cvix i Tina
Patrisha
Ivonchek

Zwer LjudOwi!


Tinach...
Image Hosted by ImageShack.us
Lizni...
Image Hosted by ImageShack.us
...:))))...Grudich=)
Image Hosted by ImageShack.us
...ova slikica mi je bas ono...
Image Hosted by ImageShack.us
Ivonchek...
Image Hosted by ImageShack.us
Vrabac&Siki(moj buraz,hahaha)
Image Hosted by ImageShack.us
IVONCHEK&ME...
Image Hosted by ImageShack.us
...Hus i jaaa...
Image Hosted by ImageShack.us
...Pero...pero s onoga svijeta...lol...
Image Hosted by ImageShack.us


.....
SwEeT
.....
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
.....=)

blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts