Slučajna prolaznica...

09.12.2008., utorak

Ludnica na kraju grada

Danas je bio dan sa velikim D. Jesam li to ja prošvikala ili su ljudi oko mene popizdili ili je sve kolektivno ošlo k vragu.
Sad bi ja svašta napisala ali ne smijem. Možda me uhapse jebiga... Ajd reci..ajd.. ajd..
Piši ako smiješ, reci što ti je na pameti ili na gluposti...
Paš lijepo ostat bez posla, pa neš imat za winx sranja djetetu kupovat, pa neš moć ratu za kredit rješavat paš ostat bez auta i onda će ti bit krivo što laprdaš sve i svašta...
Nije da i prije toliko razvikane afere fejsbuk nisam to znala...
Ali uhhh kako neki mogu laprdat što stignu a ja moram šutit... Fak!
Da vidimo, da zbrojimo što je sve danas pošlo krivo a nije trebalo...(ovo je naravno sve fikcija, plod moje umorne mašte koja više nije baš nešto. i iako kažu da se svi rađamo kreativni al nas onda zatupe do ibera nisam baš sasvim sigurna, al dobro...)
- imaš lijepo veliki plakat na vratima i kad vidiš nekog kog ne bi htjela vidit umjesto da se sagneš ti ostaneš stajati... jebemu i plakati sve kad se nisam sagnula - a mogla sam! baš je onako dosta velik B1 plakat jelte... nisam sitna al taman bi me pokrio...
- imaš šatro prijatelja koji ti šatro ne sere jer ste si dobri ali onda skužiš da sere baš jako...i tako sere cijeli dan i ti se uzrujaš jer nije lijepo kad skužiš da nije sve kako si mislila... kao da živim u bajci a ne tu gdje živim!
- planiraš ležernu večer u ležernom društvu koje na kraju nit je ležerno nit je društvo... i još ti cvijet uzmu - dobiješ cvijet i UZMU TI GA!
- prepričaš određenoj osobi od povjerenja nešto i dobiješ tako jebeno pogrešnu i totalno neočekivanu reakciju... želudac mi se još okreće...
fak d sistem, fak evriting...

- 22:35 - Moš napisat nešto ako želiš... (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Turistički odjeljak...iliti...teroristička zajebnica

O meni...