Slučajna prolaznica...

30.10.2008., četvrtak

Eh taj Jerry Maguire

Gledala sam neku večer po peti put kako Jerry Maguire tj. Tom Cruise piše svoj humani memo, dobiva otkaz, mahnito juri okolo, traži smisao i pronalazi smisao, i ljubav, ili smisao u ljubavi, ili ljubavni smisao...votevr...
Nisam neka patetična šmizla sklona nekontroliranim ljubavnim izjavama i tak nekim floskulama...
Ali, ponekad sam teški sakr for lov i scena u kojoj Jerry izjavljuje Dorothy "hello...svašta svašta...nešto nešto...bla bla bla bla....i love you, you complete me.." pred gomilom bjesnih rastavljenih babaca u njenom dnevnom boravku... eeee to me ljudi jednostavno obara s nogu!

Nađoh ja u tom filmu (kojeg sam gledala, ne namjerno, već peti puta) neka skrivena značenja, neke nove poglede, poruke... Možda njih ustvari i nije bilo tamo i samo sam ih ja vidjela ali to i nije toliko bitno.
Ono što me oborilo (po peti put) je scena u kojoj lik shvaća da voli svoju ženu...trenutak u kojem je postigao nekakav jebeni uspjeh koji mu ništa nije značio jer nje nije bilo tamo. I onda trči, trči i trči doma da joj kaže da ju voli i da ga ona upotpunjuje kiss
Pa si mislim, zašto bi itko trebao pristati na manje od ovog?
E sad, nije mi Tom baš neki uzor, i nije da me tok misli više sluša...pobjeglo ono što sam prvo smislila da ću vam reći...elem - i kaj sad?
Al dobro...
Mislim, nitko nije umro ak je ničim izazvan nekom reko volim te isključivo zato da bude ziher da je to fakat iliti činjenica koju partner treba imati na pameti
Čisto da si bolja polovica ne pomisli....znate ono "dragi mužu s tobom sam jer me nitko drugi neće" ili "draga ženo ideš mi na živce ali nemam mi tko drugi čarape prat, jebi ga..."
Ajd prevali to volim te preko usta i kad ti je preko kurca pravi se da nije... sigurno nije viška...
Možda sam sad otišla malo predaleko... A možda i nisam...
I možda, samo možda, te riječi dođu u neočekivano pravom trenutku...
Pa učinite mi uslugu, oooo vi dragi ljudi koji ćete ovo pročitati, ako imate partnera ili partnericu recite im sad - ovaj tren - jedno volim te (naravno, samo ako to stvaaaaarno mislite...ma serem, recite to i ako vam trenutno baš ide na živce ali pod općenito znate da je to osoba na koju prvu pomislite kad vam se događa nešto veeeeliko - znate, ko jerry u filmu belj)
...nemojte da daljina bude izgovor, svi imaju telefone i mobitele...
Napravite to...
Ajdeeeee...
Niš ne košta...
Ok, osim možda par lipa za telefonski poziv...zubo
Pusa svima kiss

( e da, i znate kaj? znate što mu dorothy jerryju kaže nakon njegove izjave - you had me by hello cerek)
(rekoh vam sakr for lov)
- 20:20 - Moš napisat nešto ako želiš... (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Turistički odjeljak...iliti...teroristička zajebnica

O meni...