Slučajna prolaznica...

14.10.2008., utorak

Mooooš mislit!

Danas je na poslu bio dan mudrih izreka ... Mudro smo zborili o životu općenito, a posebno braku, novcu, izgubljenim muškarcima... . Nekad te neke teme neočekivano zbliže s osobama za koje si mislio da je to nemoguće. Ali svi mi imamo nešto zajedničko...
Barem mi se tako čini iz današnje perspektive...
Sve u svemu dobar dan na poslu cool

A doma... eeeeee...
Draga moja T. ako ovo čitaš znaj da još nisam iskoristila onaj crveni bodi! Da, da....rolleyes
Dan prije svadbe jednog prijatelja imala sam cijelu modnu reviju kod T. Više njoj na radost nego potrebe radi belj, ali to je tako i tako manje važno... Jer da nisam išla na to svečano isprobavanje haljina ne bih doživjela da mi njen mali živahni potomak ogoli stražnjicu ko nekoj petogodišnjakinji na plaži...
I ne bih prilikom uvlačenja u haljinicu koja mi se baš svidjela čula, svim ženama toliko "drag", tihi zvuk paranja tkanine...
Sjetih se dana kada mi se to nije događalo, kada je trbica bila ravna a ne ko sad - čim sjednem pojavi se dva para kobasica. Mislim, ja stvarno ne volim te kobasice ali voooolim slatko pa sam večeras pojela nekoliko bananko čokoladica! Jbg! Više se i ne sjećam zašto sam započela priču o crvenom bodiju i modnoj reviji...

Kada me Fox želi posebno naživcirati onda na moje tvrdnje, izjave ili tome slične pokušaje suvislog razgovora, odsutno iritantnim glasom odgovara moooooš mislit.
Iako to i ne zvuči strašno zamislite si situaciju u kojoj zaista ozbiljno želite nešto reći a neko vam počne zavijati ...moooooš mislit...aaaa haaaaa... grrrrr mad
E pa to je jaaaako iritantno...
Ali nejebica je još iritantnija!

I sad, da bih izbacila višak energije (ok, tu je uvijek mehanički ali mislim da ćete se složiti da to jednostavno nije to) razmišljam o osveti... (možda bi bilo bolje da kadu odem oprati...ili još bolje izribati cijelu kupaonicu)

ha, ha, ha
(zlobno se smijem)

i smišljam...
(jer ipak sam ja škorpionka)

kako bi bilo
(dok mi onaj dobri glasić govori da treba biti pozitivan i opraštati)

da ja njemu
(a neeeemoooj)

taman prije nego što će doživjeti vrhunac...
(nećeš valjda eek)

kažem iritantnim glasom sa smješkom na licu
(uffff)

MOOOOOŠ MISLIT!!!!!


- 22:29 - Moš napisat nešto ako želiš... (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Turistički odjeljak...iliti...teroristička zajebnica

O meni...