Slučajna prolaznica...

08.10.2008., srijeda

Blog mora imati temu

Sve do nedugo živciralo me sve u vezi blogova. Ustvari, lažem, nije me živciralo nego me jednostavno nije zanimalo. Gledala sam u svog dragog koji sa neobjašnjivim mi guštom stavlja slušalice na uha, pali cigaretu i sprema se za pisanje. To je njegova zona u kojoj je najsretniji, kada nikog nema u prostoriji, kada je glazba po njegovom izboru i kada ne postoji ništa drugo osim njegovih misli....
Ono što me beskrajno smetalo i još me uvijek na neki način smeta je činjenica da na svom blogu piše uvijek o nekom drugom vremenu i nekim drugim ljudima. S vremenom sam počela razmišljati o tome kako je on ustvari nezadovoljan sadašnjošću...prošlost je kao cool kada o njoj toliko poetski piše...
Nakon što mi je par puta objasnio da je to tako, da su to njegove priče i da o tome voli pisati ja sam odustala od njorganja. I gle ironije, pišem blog rolleyes .
To je kao moj mali eksperiment pomoću kojeg ću bolje shvatiti njega a možda i sebe samu. Tko će ga znati. Listala sam malo po raznim blogovima (čovječe! kolko blogova ima!!!!sretan ). Nakon nekog vremena shvatila sam da i nije važno znaš li pisati ili ne, niti o čemu točno pišeš ali nekako su više cool oni koji imaju neku temu.
Što sad da radim?
Nisam neki pisac...
Nemam baš neku temu...
Možda...hmmm...
Ono što me trenutno u životu određuje najviše jest da sam žena svoga muža. Koma! Ili ne?
Možda je to moja tema.
- 12:45 - Moš napisat nešto ako želiš... (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Turistički odjeljak...iliti...teroristička zajebnica

O meni...