half devil-half somethin´else

10.03.2007., subota

da..............

malo sam se nabrijala pa ostavih puuuuuuuno slicica a kaj ces...kad otkrijes nesto novo i uzbudljivo!!!!!sad da jos sam skuzim kako mogu promjenit background i di mi je kraj?!?!?!?!eeksmokin ah vec cu se ja snac...kika???? rolleyes naughty wink yes
- 00:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #
ik
- 00:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.03.2007., petak

i tako...

ljudi mi prigovaraju da ne pisem dovoljno cesto na svoj blog,a sta ces kad ima toliko stvari za napravit.bang.... da ug. jeste poslusali ikad sountrack od rekvijema za snove u mraku?e, totalno je psihodelicno, zabrijes da bu nes skocilo na tebe ili da ces pocet dobivat halove ili nes.... bolest dead namcorlud ovi smajlici su bas kulllllll...nis grem ja nazaj u krevetac na spavanac burninmadbangheadbangsmokincool kissmahthumbup
- 23:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.03.2007., četvrtak

na informatici

deadEvo ljudi sjedim trenutacno sjedim na informatici i ubijam se od dosade.Ovaj nes brije o laserskim printerima ali me trenutacno nimalo ne zanima.upravo je par ljudi zmarkiralo al ih je skuzio pa su najebali. ma kakav word daj odjebi covjece.mislim da cu moratpitat mog frenda da mi ovo pojsni.ma kog to uopce zanimaju te sve strucne stvari?pa skuzis kroz zivot.ma kuzimo kuzimo.jedva cekam opvaj vikend.idem na otvorenje jednog birca i bas se veselim.ik.neznm dal ste kad culi onu pjesmu hallelujah od jeffa buckleya ili mozda california od phantom planeta?to su bas simpaticne pjesme.imaju dusu u sebi.kad ih slusas mozes se povezati sa svojim unutarnjim ja.tio je bas coolsmokin.ovog lika nitko ne slusa osim par strebercica u razredu.al njih cemo zanemarit,svi igraju nekave igrice.e dobih ideju!idem pronac nekakvu slikicu!pozdravbang
- 10:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nešto što je uvijek predugo za čitanje

MySpace

MySpace

/





pa...u biti nemrem jos puno rec o svom blogu jer sam ja jos uvijek svijeza riba u ovim vodama...pa dok se snadjem... don´t U judge me...:)Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FUCK THE SYSTEM

Linkovi