...bLoGiCh MiXiCh...

11.05.2007., petak

SRETAN TI RODJENDAN SRCE MOJE SLATKO!!!


Pile moje sretan ti DVADESETI rodjedan,
želim, da ti se ispuni svaki san
želim Ti puno zdravlja i sreće
uspjeha i zadovoljstva pune vreće
znaj da te jako volim,
I za našu sreću ja se molim,
srce ti si moj životni sjaj
obožavam te beskrajno znaaaj!!!



image hosting file hosted images

image hosting file

HAPPY BIRTHDAY






Prije 20 godina rodio se jedan andjelčič!!
Marči želim ti puno zdravlja, sreče, uspjeha u sportu, da sve sretno
položiš u skoli, da ti se ispune sve želje i željice,želim ti puno puno LJUBAVI (naše!!),
poljubaca (mojihdead), cekca , ... i da budeš i dalje tako dobar, nježan, pažljiv ....
poklončič i pusice ćeš dobit uskoro.... kisscerekkisscereklud

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



našla sam još par stihiča samo za tebe :)

--------------------------------------------------
Pogledam kalendar prolaze dani,
cini se swe je isto kao lani,
ali nije isto godina je wiše
iz srca ti želi sretan rodjendan
drugarica koja ti ovo piše......


--------------------------------------------------
Danas je tvoj rođendan,
tvoj najdraži dan,
nek ti bude ljep kao ljubavni san,
nek ti bude ljepši nego drugi svi
i da ZAUVJEK ostanemo drugovi JA I TI !

--------------------------------------------------
Danas sve ružno zaboravi,
na sve tužno točku stavi,
neka te sreća prati iz dana u dan,
od srca ti želim sretan rodjendan.


--------------------------------------------------
Kad se zora odvoji od noci,
i kad se budi novi dan,
Neka te probude ove rjeci
"Sretan ti rodendan"

--------------------------------------------------


ETO JOŠ JEDNA GLAZBENA ŽELJICA ZA MOJE SRCE naughty








Make your own custom scroller sign at ProfileMix.com!



Image hosting images

Image hosting





- 07:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Ožujak 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (4)

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...Blogich...

pisat cu sta god mi padne na pamet....
skola, ljubav, ...novosti, problemi,
razmisljanje...gluposti...


Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



ja sam Image and video hosting by TinyPic
imam 19 god
po horoskopu sam yes tvrdoooglava yesbikica
živim u jednom ljepom gradu uz more deadnaughty
VoLiM:
život, obitelj, dečka kiss,biti zaljubljena...
društvo, ljeto, zezanciju, smjeh...
od muzike slusam mjesano... hrvatsko,
strano al nekak najvise narodnjake :)party
MrZiM:
učenje, brige, pms, ogovaranje,
kad se neko stalno hvali... i neznam sta jos...


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Linkichi

iZgUbLjEnI u VrEmEnU?? Neeee...




...LJUBAV... ...
Myspace layouts

Myspace layouts





Friendster

Friendster




Images for your blog

Images for your blog




MySpace

MySpace









Images for your blog codes

Images for your blog







ovoliko vas je navratilo kod mene

Free Counter
Free Counter



users online