...bLoGiCh MiXiCh...

03.05.2007., četvrtak

I MISS YOU

Eto počela opet skola..praznici ( mini ) brzo prošli :(
moja ljubav otišla i eto nastavljam svakidasnji zivot :)
danas nas u skoli pricali o maturi i shvatila ja, da to je tu
eto za 3 tjedna počinje madnoeek a ja jednostavno
mislim ima jos vremena ima jos vremena... :( hjaooo...
neznam kako če ič... neam vremena učit...hmm vrjeme bi se
još naslo...ali volja... headbang nema nono

ajd dosta o školi..paranoja... odma postanem zivcana sva....


malo prije sam bila u trgovini...išla pogledat nest... jer moja sreca uskoro ima ročkas....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ali nisam nasla nista.. uzet cu si malo vise vremena za nač nesto nice... valjda če bit OK deadgreedy


na kraju sam sebi uzela novu labellu...ko da ih nemam dosta....hehe al sta cu kada volim šminkice naughtynutzujo moja nije smedja ko ova na slikici.. nego je neka.. neznam bjelo plava... povecava usne kao... aj lajk it!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
zato moje srce nevoli to... osobito glossiče jer njemu to ljigavo na usnama...hehe ne voli kad se ljepi mouthwash hihihihi


.... cerek I LIKE IT cerek ...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


dosta za danas neda mi se više glava me nest buba ...
zaliven


idem pit kavicu mami skuhala malo odmorit prečitat www.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

bas sam si ga danas poslje duuugo vremena kupila, malo na msn i u 8 gledat big brother blablarolleyeslud kakve zadatke blesave imaju hehe i jos ih ne naprave jao jao...


ImageChef.com - Create custom images MNJAMIIIII S GUSTOM POPIT!!!



pozdrav svima koji nalete na moju stranicu wavethumbupmah cool
- 18:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Ožujak 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (4)

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...Blogich...

pisat cu sta god mi padne na pamet....
skola, ljubav, ...novosti, problemi,
razmisljanje...gluposti...


Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



ja sam Image and video hosting by TinyPic
imam 19 god
po horoskopu sam yes tvrdoooglava yesbikica
živim u jednom ljepom gradu uz more deadnaughty
VoLiM:
život, obitelj, dečka kiss,biti zaljubljena...
društvo, ljeto, zezanciju, smjeh...
od muzike slusam mjesano... hrvatsko,
strano al nekak najvise narodnjake :)party
MrZiM:
učenje, brige, pms, ogovaranje,
kad se neko stalno hvali... i neznam sta jos...


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Linkichi

iZgUbLjEnI u VrEmEnU?? Neeee...




...LJUBAV... ...
Myspace layouts

Myspace layouts





Friendster

Friendster




Images for your blog

Images for your blog




MySpace

MySpace









Images for your blog codes

Images for your blog







ovoliko vas je navratilo kod mene

Free Counter
Free Counter



users online