slovaizazida

ponedjeljak, 01.02.2010.

ups...gaćice

To sam znao viđati u filmovima sa glupim zapletima i jeftinim ljubavnim romanima. Mislim, kolika je mogućnost da ženska osoba poslije prespavane noći u vašem krevetu zaboravi gaćice. Meni se takav zaplet obično činio bedast jer kako netko može zaboraviti obući gaćice. Istina, nisam uzimao u obzir sport bilijeve super torbe iz kojih izlaze sva čuda koja žena može zatrebati u nekom presudnom trenutku, te da se među tih par kilograma neophodne ženske podrške, mogu nalaziti i poneke rezervne gaćice.
Uglavnom, tako sam i ja pronašao jedne pokraj svog kreveta. Nema misterije u tome čije su i kako su dospjele pokraj kreveta, jedina misterija je kako je dotičnoj dami promaklo da joj nedostaju gaćice..hm. Ne, ne vjerujem u poruke između redova, podsvjesnom, namjernom ili nekom takvom psihološkom sranju. U ovom slučaju to ne dolazi u obzir.
Ono što mene muči je nešto drugo. Što sada učiniti s njima. Naravno, svako pitanje na koje se odgovor čini prelagan, treba si ipak postaviti još jednom jer...
Postoje tri moguća rješenja. Vratiti gaćice vlasnici, sačuvati ih ili ih baciti.
Vratiti ih ne mogu iako se čini najlogičnijim rješenjem. Ne, ne radi se o one night stand ševi pa da ne znam ni tko je, ni što je. Strasti nije bilo dovoljno za vezu, rekla je ona...strasti je za stupanj više nego što je dobro za prijateljstvo, rekao sam ja. I sada, niti smo ljubavnici, niti prijatelji, a pristupiti nekom tko ti nije nešto od to dvoje pa reći...hej šta ima, ovo, ono pa zatim izvući iz džepa gaćice i reći, to si zaboravila kod mene, nekako mi zvuči bedasto. Eto ja se ne želim dovoditi u neugodne situacije pa da to napravim, a i nisam siguran kad i da li ćemo se uopće sresti.
Drugo rješenje bi bilo, sačuvati ih. Protuargument je ovdje dosta jednostavan. Neka druga žena će prije ili kasnije prespavati i kako to obično slučaj ili sudba uredi, pronaći će ženske crne, čipkaste gaćice.I šta onda ona može misliti o meni...ili kurviš ili pervertit koji oblači iste. Mislim da ne bi time zaradio plus u njenim očima. Zar ne?!
Treće se čini najjednostavnijim rješenjem. Lijepo ih uzmem, bacim u smeće i gotovo. A opet, samo tako, među kisele krastavce isteklog roka trajanja, pileće kosti i smrdljive opuške baciti, istina sasvim slučajnu ali zbog toga ne manje lijepu uspomenu, na sasvim namjerno zajednički provedenu noć. Ne sviđa mi se ni taj izbor.
Zašto ja sve ovo pišem?! Možda se da izvući neka pouka iz svega. Kad skidate ženi gaćice, budite sigurni da znate izlaz iz svih mogućih posljedica vlastitog postupka.

01.02.2010. u 18:31 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2010 (5)
Siječanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ako koje slovo pobjegne iza zida..nekim čudom naći će se ovdje..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

kontakt

slovaizazida@gmail.com

Sloboda nije božje sjeme pa da ti ga netko da..
sloboda nije zahvalnica pročitana abecednim redom..
sloboda nije krilatica reklamnog panoa..
konstruktivna kritika postojećeg stanja..
sloboda je žena..
uzmi je..
sloboda nije podmetanje ideološki zakržljale forme..
sloboda nije podmetanje ideološki bilo kakve norme..
sloboda nije jednostavan domaći zadatak..
ona je svijest o skladu nesklada nesavršenih ljudi..
sloboda te čeka..
uzmi je..
datumi,sjećanja,
kontrola lupa vratima..
regularna predstava..
tko ne pamti iznova proživljava..
sloboda nije mizantropski odbačeno kukavičije jaje..
sloboda nije uzajamno milovanje idiotskih glava..
sloboda nije referada staničnih setača..
ona je svijest o skladu nesklada nesavršenih ljudi..
sloboda je žena..
uzmi je.......(azra)