< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog od lane i luke he-he-he
mi smo najkul ljudi na svijetu

ambicija

dospijeti na prvo mjesto kul liste

VOLIMO GLEDATI ZABRANJENU LJUBAV, A TI?
FAKAT NAM FALI VILA MARIA, A TEBI??

NAŠI LINKOVI
OVO SU NAJBOLJI LJUDI NA SVIJETU, AL OZBILJNO, NE ŠALIMO SE!!! I NE ČITAJTE IH UZALUD!!!!
*L*U*K*A*
*L*A*N*A*


CRNA LISTA
(NAJGORI BLOGOVI):

lea stanić

srijeda, 22.11.2006.

jou maj nigers

lana i moja velenkost proizvodimo zvukove aaaaaaa, oooooo, eeeee ali ko da malo šteka tj. ubiti nači, što sam mislio reći je to da je hrapavo, kontantno i naravno SEKSI, i lanu sam potjero u kuhinju gdje joj je i mjesto, da mi kuha kavu, i ima kave, ali pošto je ona dobra paronica, ona je rekla da će skuhat frišku, i poslje kad ovo pročita će me zaklat jer sam to napisao, odo ja cjepat drva vanka. i lana nam je ukrala glinu da se glinamo, je li to moralno uredu, ukrasti glinu ili nije, to vi prosudite, pa nam javite da odahnemo ili da se kajemoi grizemo zbog toga cijeli život.
pokle ćemo u WCT ilitiga vtc i onda ćemo, ma ne znam, a ubiti znam, ako joj još majka ne pride s posla.
i moja, a vjerojatno i leina majka sutra ili ovih dana štrajkaju jer su one frustrirane kako sam ja majci reko hehe, tj. bwahahahaha.

i ovo što piše veliko lanin i lukin blog, to sam joj ja dozvolio, da ne bude tužna, a ona je onda bila sretna i povukla se natrag u kuhinju.bwahaha

veliki poz-
drav

od luke, i lane koja kuha kavu.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>