I love you !!!!!!!

utorak, 20.12.2005.

Sretan dan !!

Danas je veoma sretan za mene . Kao prvo nememo prvi sat
(povijest) , ostajem u školi samo 4 sata jer navečer idem u dom
spomyspace

images for blogs

rtova na neki koncert od Parnog valjka ... Pa , zar nije super ??

- 10:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 13.12.2005.

Božić

Evo uskoro će božić pa bi mogla staviti i koju božićnu slikicu !!
Kaj nisu slatki ???????

myspace

myspace graphics


myspace

myspace graphics




myspace

myspace graphics




myspace

myspace graphics

- 16:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ovaj put bez naslova

Evo i ja vam se malo javljam ! Toliko se stvari izdogađalo ovih dana
da mi valjda ni ovaj post neće biti dovoljan za sve ispričat . Ok ,
probat ću što kraće . U subotu sam slavila svoj dvanaesti rođendan.
Na roćkasu su bili Karla , Morana , Katarina i Anamaria . Cijeli rođendan
proveli smo igrajući skrivača , ali ipak smo strali dok smo jeli pizzu i
tortu (starci nisu bili s nama) . U nedjelju po običaju štrebanje i naj-
dosadniji tučak kod bake . Na rođendanu je bila i bakina prijateljica
koja nam je pripovjedala o big brotheru da se njoj Hamdija gadi , da
čim ga vidi da joj se povraća čim ga vidi , itd . Na kraju te dosadne
nedjelje Marija me pozvala na klizanje na velesajam i naravno da sam
pristala . Evo to bi bilo za sada sve jer moram prestat pisat (na dosadnoj
sam infici) . Ajde boook !!!!!! Komentirajte !!!

- 15:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 07.12.2005.

Ah , taj Božić

Ah , napokon je došao taj dvanaesti mjesec . Po gradu ludnica ,
nemožeš ni normalno šetati gradom .... Ali kaj nije taj mjesec odličan
ustvari . Božić , pa Nova godina , te rođendani . Nemožeš odoljeti .
Ja sam jako sretna jer obožavam Božić kao većina djece (nadam se)
jer se dobiva puuuuuuuno poklona od bake , dede , mame , tate ...
Pa vi meni zato za Božić napišite puno , puno komentara !!!

Pusa i sretan Božić !!!



Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

- 20:09 - Komentari (23) - Isprintaj - #

utorak, 06.12.2005.

Sv. Nikola

Nemojte sada misliti da sam ja neka pišljiva krava koja vjeruje u ta sranja
ali ipak sam stavila cipelu na prozor jer nikad ne znaš kakvo se čudo može
dogoditi (mislim na to da ti mama i tata ipak nešto stave). I čudo se dogo-
dilo . Uglavnom , dobila sam reket i ruksak za tennis , ali je to , kako kaže
moja mama , i poklon za moj rođendan koji je 18.12.

Dajte komentirajte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook !!



- 10:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.12.2005.

Sorry

Ej ljudi sorry šta mi nije tekst o severini do kraja napisan i što mi je
ona slika sa curom 4 puta stavljena jer prvu put to radim . Bez
brige , naučit ću ja to , ali do tada : ella hhheeeellllpppp meeee!!!

- 21:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #