< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

WHY DON'T YOU LOVE ME ANYWAY?????

If I CUT your arms and cut off your legs
Would you still love me anyway?

Ja sam antikrist.
Ja sam anarhist.
Ne volim da jedem ono što je hodalo.
Želim uništiti tebe,tebe,politiku,pedofile i doktore.
Igram se sama.I sa igračkama.
Idem u umjetniČku srednju.
I volim da crtam.Crtam šareno i crno bijelo.
Volim sex.sex.sex i njegovo drkanje!

Ja.

Dođi da ti pričam laži,
da ti kažem sve što želiš čuti,
a ti samo šuti.
Klimaš glavom k'o da shvaćaš
dok se pravim da sam netko treći.
Biram prave riječi.
Kažem, želim biti s tobom,
a u stvari i minute brojim.
Skrivam da se bojim.
Ne znam da li da ti priznam
il' da kažem nešto sasvim drugo;
Ne volim te već dugo!

četvrtak, 06.11.2008.

sve i ništa.

Voliš li sebe?
Ofc

Po kome di dobila ime?
Po tatinoj ljubavnici

Što slušaš?
Pank

Godine?
18 i 10 mjeseci :D

S kim živiš?
Mama Barbara i brat Antonio i seka Karmen.

Nadimak?
Prljava Ira i Irokez

Koja vam je najdraža životinja?
baaaah.svee.

Koje vam je boja kosa?
Ono obrijano ljubičasto drugo crno.

Imate li negdje na tijelu piercing?
Jezik,usna,brada.

Gdje bi voljeli putovati?
Irska

Omiljeno jelo?
bilo što što nije prije živjelo.

Što u zadnje vrijeme od pjesama najviše slušate?
Laž,Wasted Years od Iron Maidena..bahahahahhahahahhaha

Omiljeno piće?
piva,vodka.

abechedaaaaaaaaaaaaaa.

A-Ankh,gothicki križ koi voli moa sis.
B-Bavaria..mmm
C-Cura.volim ih.
D-Doom,vrsta metala koi moja sestra sluša.
bahaha.neda mi se višeee. XD

mama je okei i brat.^^


ovo slusha moja seka,i ono..meni ne ide u glavu.
mhm..pa da vidimo.što gotičari vide u ovom:???




bahha.ono kul e.
al ajd svi smo mi drukČiji.






| Komentari (20) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.