slobodnakreativnazona

četvrtak, 22.03.2007.

gornja strana oblaka

želim vidjeti gornju stranu oblaka
ovih dana kad jesen uljenjuje grad
a skoro da noću i nespavam
imam osjećaj da mi vrijeme uzalud prolazi

oblaci su nisko nad zgradama
tv antene ih paraju i počinje kiša
budi me škripa kočnica na cesti
budi me telefon koji zvoni u tri ujutru

osjećaš li kako grad udiše naše živote
dok se papirnato nebo para pred naletima kiše
a ja još uvijek crtam svoje krugove
i još uvjek neznam što ćemo sa ovim nemirom u nama

osjećaš li kako grad izdiše naše živote
dok se ja trudim biti jači od ovog stoljeća
a mi smo svakog dana sve sličniji svojim roditeljima
i još uvijek neznamo što ćemo sa ovim nemirom u nama

a kiša pada
ljudi se kriju ispod kišobrana
ulična rasvjeta baca duge sjene
a meni je dobro tu kraj tebe

ponekad mi se stvarno čini da sve prolazi kraj mene prebrzo ja samo stojim sa strane i promatram.
i tako naveče legnem u krevet i nešto u meni mi neda zaspati.
govorimi da moram puno toga napraviti a vrijeme ide i ide i ide...

nebo je od jednog velikog olovno crnog komada. kiša kao da će prestati tek na proljeće. kolone automobila na cesti.bujica vode niz nogostup. ljudi kišobrane okreću čas prema automobilima čas prema nebu.
sjedim i gledam.
razmišljam o uplakanoj ženi kojo umire papiga. boji se da neće dočekati jutro. a jutro sigurno sviće...
jednom sam plakao tako glasno da sam se bojao da će mi grlo prokrvariti. jednom sam krvario tako jako da sam po prvi put osjetio da sam živ.
a što ćemo sa licima sa fotografija?
često ništa ne govorim.
isprika.
oprost.
često previše slušam.
oprost.
isprika.
izašao sam van. hladni vjetar na licu. ovaj dan mi klizi iz ruku. ne uzrujavam se zbog toga. pogledam na sat. zatvorim oči. zaspim.strong>


- 09:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv