< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



by: UnDeRgRoUnD pRiNcEsS (:

Tu se krIje.::?

hmm..
iza owoG bLoga kriJe se jeDnO ženSko biĆe naZwaNo jeLeNa. zoWu je i JeLenČe.!iMa samO 14 goDiniCa aL niJe sWe taKo crnO jer će u 12 mJeSecu napoKOn 15. oWe goDine krenuLa je u PRHG i upaLa u 1.c razRed.škoLa joJ se zaSad sWiđa:D
žiWi u jedNom mjesTu bLizU rijeKe nazWanOm kostreNa aL ona baš i ne woLi to mjesto jer se wiŠe ni ne zna otkuDa izwirU sWi ti tračeWi..sWi se znaJu sa swIma i saMo se priČa aL dobRo nIje ni oNa nes bOLja jeR su je počeLi proziWat raDio mILewa.pO horOskopU je jaraC koJi bi kaO trebaO biTi uporaN i štedLjiw aL ona baš i niJe najboLji primjeR.
oNa woLi sWe što woLe mLadi aL posebnO izlasKe,zajebanciJu..iMa maC frenDica..neKe boLje neke gore aL za pohwaLo trenutNo se sa niKim ne swaĐa..woLi se smijaT i užiWat žiwoTu...nE brinE se raDi siTnica..dobrO nekaD..razWeseLjawaJu je maLe stWari i tešKO ćeTe je wiDjet žalosNu prIje nažiwciranU..žeLi presTat grisT nokTe i kožiCu oKo noktiJu al joJ baš i ne uspijeWa.puNo se proMjeniLa u proteklIh dwiJe godinE i dragO jOj je radI toGa..wiŠe se ne priLagođaWa tako česTo,manJe je poWodNa..neKi lJudi prihWatiLi su Je kaO takWu i njiH najwiŠe woLe.česTo je LjuDi kriWo proTumače!
...sWe u sWemu trenutNo jOj je swE 5 i uŽiwa u žiWotu kaKaw goD biO-kaO swima sa weLikim usponIMa i padowIma.!...


oNa woLi :
* swoJu odlučnOst koJa niJe sTalno prisutNa
* swE šTo je čiNi sretNim
* pjewaT i deraT se
* kupaT se
* biT u kaFićIma ( pLoča ruLez )
* piWu zaWoLjeLa nedawnO
* swoJ ipoD
* puTowaTi u noWim graDowima
* swoJe staRce kaKo goD me ponekaD nažiwciraJu
* sWoju poKOjnU noNu
* sjebaWat Ljude
* to štO zNa biT pokwaReNa
* paPat i to hraNu kOja NAJwiŠe debLja
* imaT duGe raZgowoRe


aLi zaTo ne woLi :
*svOju neodlučNOst
*svOju naiwnOst
*paR osoBe u koJe se raZočaraLa
*baBe tračeWe i osTaLe seosKe tračeriCe
*uFurane muLice
*preuMišLjenosT
*kaD Ljudi ne wračaJu oNo što dobiwaJu
*depreSiju
*osnownU škoLu u koJu je iŠLa
*biwŠu proFe. iZ hrW { raZredniCu }


uWijeK je za upOznawanje sa Nowim LjudiMa pa jOj se beZz beDa jawIte
IcQ : 215-765-091
msN : jelenche-kostrena@hotmail.com

NjeNi ciLjewi :

* da prOđe oWu sreDnju škoLu
* biT zadOwljNa saMa sa soBom
* šTo wiŠe se smiJat,maNje pLakaT
* nE se opTerećiWat siTnicaMa
*držaT se onOg : JednOm se ŽiwI
* štO wiŠe LudowaT
* da nE počne grisT nokTe-opeT

LInKOw!

KOrisNo & zaBawNofont>
* meNi je oWo pomogLo *

*T porTaL *

bLogowI


° panteryca °

° gajo °

° dReameR °

° theycco °

° peEtRaA °

° noRa °

° doRa i iWana °

° žiWot je sjebana sTvar °

° tamy-A °

° anđela °

° WražiiCa °

° =) °

° zaljubljena mulica °

foTke :

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
reDom eLa,peTra,ja,Lorena -> L.J.E.P

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
peTra i Ja na Hwaru

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
SeX je waŽaN bY eLa

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
opeT Lorena,Petra i ja

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
saRa i ja( kaD sam biLa na krizmi )

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
bLaženi hWar ( sjećaNJe na ekSkurziju )

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
mOJ maČak-sMuckO=)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
uRaDak u moJoj soBi

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
naJfrenDica zwaNa ELy ( eLa )

*******************************************

...gdje mi je pamet bila još se i danas pitam to. jer kada ptica slomi krila za novi let je prekasno. gdje mi je pamet bila slijepa kraj zdrava oka dva. tre mi sada dobra vila da ona stara postala bih ja...

Image Hosted by ImageShack.us


*******************************************

kad sam pila...
rekli su pijandura...
kad sam lutala...
rekli su lutalica....
kad sam ljubila..
rekli su kurwa..
a kada umrem..
reći će..
jedino je ona..
znala..
ŽIWJETI
!


Image Hosted by ImageShack.us


******************************************

swaKi dan žiwi
ko da ti je posljednji..
jednom ćeš pogoditi
!


Image Hosted by ImageShack.us


*****************************************

učim za 5
naučim za 4
odgowaram za 3
zaslužim 2
a dobijem 1
!


*****************************************

Nikad, bas nikad shvatiti necu, zasto sam
bas u tebi trazila srecu!
I nikada, bas nikada shvatiti necu zasto
od svih budala izabrala NAJVECU
!!


****************************************
bolje da me mrze
zbog onoga što jesam
nego da me vole
zbog onoga što nisam
=)


***************************************

ako sumljaš da mi
se nesto dogodilo
ne plači od sreće sjeti se
da kuja
poput mene nikad
umrijeti neće =)=
)=)=)

****************************************

© ..a kaDa neSto počneM ja ne presTajeM i NIKADA se ne Kajem!





SWe stO je lijePo kratKo traJe! =(

Mene nIJe jaKo dugo biLo..ipak Ljeto je ljeTo..pa oswrNimo se maLo:
6 mjeSEc :
glaWno prawiLo: L.J.E.P 4 eWer..sWaki jebeni daN otkaD je zawršiLa škOla samo opijaNje,glupareNje i nis drugO..meNi osobNo najboLji dio LJeta
7 mjeseC :
upisaLa se u škoLu i počeLa raDit..biLo legeNdarNO..raDila sam u kafiĆu kod staroG..cijeLi 7 mjesec..nisam ni htjela prestat raDit..=) dobIla paRa i kupial nowu garDerobu i nowi moB : SAMSUNG d 900.okE je mob
8 mjeSec :
biLe ja, Petra,Lorena, i Lea u DubrowniKu..biLo fuLL jakoyesyes..kaD sam se wraTila pomirila sam se sa dwije frenDice i fuLL mi je drago radi toga,L.J.E.P se rasPao..buahahah..Prošla sam kroz staklo od sWoje soBe i skoro umrla., al imala sam na sreću samo 8 šawowa..imaLa sam wiše ˝ljuBawi ˝( ako se tako možemo izrazit )u 8 nego u 7 mjesecu..ma sWe u sweMu oKe..

i žeLim još da mi owiH jeBenih tri dana buDE totaLno oke i da me bOli kurac za swe..jer mi se tako ne da ići u školu i još u gimnaziju..!owaj zadnjI wikenD..šmrC..cry

woLim swe ljuDe koJi su mi makaR maLo obiLježiLi owo ljeTo koje je prebrzO prošLO :
-> na početKu : L.J.E.P uwijeK zaslužne za lude prowoDe=))=))
-> paKa i Kiki,.,iaKo samo tri tjedNa bilo je doWoljno da se prisjetIm stariH wremena
-> saRa koju sam widjeLa jako maLo al rediwitO znala šta se sa nJom doGađa
-> swE dečke iZz owog kao društwa u kostreni iaKo su budaLe neki weĆe neki manJe al daLo se izdržaT
-> iWa sa škRljewa koje se wratiLa na staRe dane=)
-> i joŠ jedna osoBa L.J.E.P će znaT : tea=)) kako je pisalo u imenuKu.kakaW god idioT biO

UŽIWAJTE DO KRAJA..točNije owa tri dana=((
u iduĆem posTu jawljam se sa slikama


30.08.2007. u 23:19

| .Komentari (16) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.