srijeda, 13.02.2008.

Samo za tebe...

Žao mi je, za ovu pjesmu nema spot, ali je zato jako, jako dobra.
Malo tužna, ali sam za nju jako emotivno vezana... Valentinovo je sutra, pa svima koji obilježajavaju taj dan želim da se lijepo provedu i nadam se da imaju kome otpjevati po koju pjesmu...

"Lutam sasvim sam
puste ceste vode me,
samo sjenke prošlosti
prate moje tragove.
Znam da dugo već ti nisi moja,
znam da vrijeme liječi rane sve.

REF:
A ja i noćas čujem glas,
slutim tvoje korake
kroz snove moje dolaziš.
A ja i noćas želim te,
sanjam da si kraj mene.
Sva u bijelom slušaš pjesmu
koju ja, pjevam za tebe.

Obećanja zvone jos
prave dvorce pješčane
što ih more nemirno
uvijek uzme od mene.
Znam da dugo već ti nisi moja
znam da vrijeme liječii rane sve.

REF

Znam da dugo već ti nisi moja
znam da vrijeme liječi rane sve..."
<


ili ovako...
Photobucket


zujo

ili možda ne...
Photobucket

- 23:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Pay Per Click Management
Pay Per Click Management

Linkovi

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

google




Designed by In Obscuro