SLIPPY.BLOG.HR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rođen 1987...
Image Hosted by ImageShack.us
ekipa s kojom provodim subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itd, itd...
Stranice koje morate posjetit
Adry
Vere&Tasha
5th

VK/ZG-partijaneri

23.06.2006., petak

Matura = kakve ja sreće imam...

Evo, javljam se... Nije me bilo dugo, hm... predugo... Jeb'ga ispali smo sa svjetskog prvenstva... Al eto, šta ćemo.. bilo-prošlo.. Danas sam imao hrvatski usmeni... matura! da se malo pohvalim, nisam imao ni SKRIPTE za učit, jedini u razredu.. Hehe, bravo JA!!! I kad sam ušao u učionicu, a ono u komisiji : profesor iz njemačkog, razrednica, ravnateljica, profesorice iz radnog prava, financija, ustava i upravnog postupka.. sad vi zbrojite kolko ih ima... ODVRATNO... al ipak, imao sam stvarno veliku sreću... izvukao sam karticu sa slijedećim pitanjima:
1) Ljudevit Gaj - sve o njemu, djela, koje novine je izdavao, kakve je pjesme pisao itd itd...
2) Druga moderna - e vidite, tu nisam ništa znao...
3) Što su antonimi? to sam perfektno znao... To su vam one riječi suprotnog značenja = dan-noć, živ-mrtav...
Tako da sam super prošao, jedino drugo pitanje nisam znao... a ova dva sam UBIO!! Al pustimo školu, već mi je pun k... Još samo imam radno pravo, ustav RH i imovinsko pravo.
Kad to prođe onda MOZAK NA PAŠU!!!
Evo subota nam je sutra... Al subota koja će mi bit jedna od glupljih, jer ne znam šta ću sa sobom... U gradu vjerojatno neće bit KIFLE, a još imaju dva kirbaja... Novo S, i Ivankovo... A meni se nigdje ne ide... stvarno ne znam šta ću... čak mi se ni ne pije... mislim, MIJENJAM SE, HA??
al jučer je bila prava ludnica... mi iz našeg naselja smo iznjeli 2 TV-a, i donjeli stolice, kupili cugu, i uživancija... prije tekme i pod poluvremenom... Al pod poluvremenom je to bio pravi SHOW.... blokirali smo raskrižje, tamo kod mustanga, i velikog plusa... sišli s motora i počeli navijat i skakat na pola ceste... mislim, stvarno imam naselje za 5+... svi su ludi ko šibe...

evo pozdravi ....
malena - 600 = rolleyeskissrolleyes
vere - wave oćemo cugat sutra?? LOL
tasha - mah pozdrav!
dela - kakva atmosfera jučer ha?? pogotovo ono u centru!naughty
juka - pozdrav panjino!! mah
fia - pozdravwave
adry - pozdrav!mah
barba - pozdrav!wave
saban - pozdrav _)mah
matea - pozdrav...

i svi vi krasni ljudi koji mi ostavljate komentare!
eh, da... poseban pozdrav šaljem u Dalmaciju... CARMEN...
mahwavemahwave

- 13:36 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLoG zA PArtijAnEREE
Pjesmica!

oliver dragojevic


free Lyrics
ZAMISLITE!?!?!
FFresh
IInsane
LLovable
IIndustrious
PPhilosophical

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com