SLIPPY.BLOG.HR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rođen 1987...
Image Hosted by ImageShack.us
ekipa s kojom provodim subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itd, itd...
Stranice koje morate posjetit
Adry
Vere&Tasha
5th

VK/ZG-partijaneri

15.06.2006., četvrtak

Život je lijep

Pa di ste mi narode!!! nedostajali ste mi! evo da se i ja javim, malo sam bio u bedu što je naša repka izgubila, jer bili su bolji, al da neduljim, nema veze, imamo jos 2 tekme! NAPRIJED VATRENI...!!!hrvatskahrvatska
Ostalo je super, tj supejthumbup
ljeto je izgleda počelo (napokon), vani je vrijeme predobro, u gradu sve više ljudi, park pun, ma ludnica... U subotu najavili sunčano, sa temp do 32... mislim, SAVRŠEN DAN ZA CUGANJE.... onako negdje dodjemo, i lagano UDRI!!! Ma ljudovi, can't wait for the weekend to begin.....(za one koji ne znaju ovo na engl rekao sam da jedva cekam vikend da počne..). al u tu istu subotu imam i obranu radnje, a nist ne ucim... strasno.. ma proci cu ja to, ne bojim se. Joooj, jedva čekam vikend, trebalo bi bit vatreno!!! heherolleyeskissrolleyes
Uglavnom, sad jos malo ću u park, sa šljivom i tako....

Eh da, za G. odnosno Gđicu *55*.... ZNAM KO SI... SMIJEŠNA SI... hahaahahaahahahahahaaha AL AJD, SRETNO SI ZALJUBLJENA pa te neću sjeć...ludludludludludlud

a da ne počnem o tajnom klanu tj tandemu koji je upućen protiv mene... mislim, pinkice, pa jel to moguće!!?? buahaahahahahaha... joj,joj...

nemojte mislit da se ja opterećujem, puca mi k___...

pozdrav:
malena-600 = kiss
matea = mah
saban = partysmokinpartysmokin
adry = thumbup
fia = party
juka = thumbup
dela = wave
anii = mah
maya = mah

UŽIVAJTEEEEEEE !!!!

uz veliku ispriku : pozdrav VERE I TASHA.. stvarno ne znam kako sam zaboravio... sorry...


- 20:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLoG zA PArtijAnEREE
Pjesmica!

oliver dragojevic


free Lyrics
ZAMISLITE!?!?!
FFresh
IInsane
LLovable
IIndustrious
PPhilosophical

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com