SLIPPY.BLOG.HR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rođen 1987...
Image Hosted by ImageShack.us
ekipa s kojom provodim subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itd, itd...
Stranice koje morate posjetit
Adry
Vere&Tasha
5th

VK/ZG-partijaneri

12.05.2006., petak

dan sporta

Mislim ono, dan za pamćenje, ne?!... A dan za pamćenje je samo zato što sam unatoč teškim iskušenjima ipak odolio alkoholu... hehe, ne vjerujete, pitajte prisutne iz ekonomske škole... bilo je oke... ovi iz mog razreda dovezli DOSLOVNO kolica od BOSE puna cuge.. presmiješno bilo je oko 20 litara piva i jedno 10 litara vina, a njih je bilo 10-ak... pa vi sad zbrojite kolko je jedan popio... (jer sva je cuga pukla)... još da sam i ja pio, morali bi otić obnovit zalihe cuge, ali ja sam danas SPREMNO I ODLUČNO rekao NE alkoholu... Da,da... znam šta sad mislite, sigurno je postojao neki razlog, jer moje ime i lik jednostavno ide uz fin heineken, ili (u zadnje vrijeme jeger)... Paaa razlog je slijedeći... Sutra mi bratić ima krizmu, i to bi sve bilo ok da me njegov braco (Ivan Kapulica) nije zvao da se isprebijamo kod njega ko mačići... A kad bratić zove, to se ne odbija jer ipak, ako Bog da, u 10 mjesecu "selimo" u Zagreb nas dvojica... TRebamo naviknit na brije zajedno... Tako da sutra će bit katastrofa od alkoholiziranja, i ako uopce budem uspio doc u grad sutra... vidimo se!!!!
pozzz.....teni (5th elementh -- bit će sve ok, MORA bit!!!)
pozzz.....adryci (veliki pozdrav mojoj [uvijek] tužnoj prijateljici... adryce, nemoj mi bedirat... im begging you.. (ako se tako pise preklinjem...))
pozzz.....a rebel (samo ne pretjerivat sa alkoholom...hehe)
pozzz.....pinkich i zeljkich (uz takvu potporu s "tribina",morao sa zabit onaj penal!!!)
pozzz.....aniii (čuvaj mi malog delu)LOL
pozzz.....dela (čuvaj mi veliku anitu)LOL
pozzz.....vere (sutra je velik dan, i iz iskustva ti govorim da se ne prebijes u alkoholu jer ces si unistit dan i sjećanje na krizmu)
pozzz.....tasha (moraš manje koristit internet, nema druge ;))
pozzz.....sabanu
pozzz.....mravu
pozzz.....kapuli, čuljku, domi (ekipa iz 4.C)

i pozz svima koji me znate...

- 22:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLoG zA PArtijAnEREE
Pjesmica!

oliver dragojevic


free Lyrics
ZAMISLITE!?!?!
FFresh
IInsane
LLovable
IIndustrious
PPhilosophical

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com