05.03.2005., subota

~borisfakingnovkovic je pobjednik dore (sad cete mislit da ja gledam doru, sto NE radim, osim nekako ove godine, al' to je vise zbog odredene depresije koja me sora, a ne jer zelim...koje suvislo objasnjenje, al' kad moja depra nije suvisla). pjesma mi je grozna. zasto mi se cini da hrvati sve vise izabiru neke tako "narodno" zvucece pjesme...valjda jer je istina...uzas. meni je supeeeeer bila pjesma
proljece
od luke nizetica i klape...a i taj luka je zgodan, jebemu. zato su ga valjda i svi ovi pederi u ziriju izabrali za najbolje odjevenog. ma ne zamjeram im, ono oko vrata mu je super...inace, davno sam imao jedan san featuring luka nizetic..bas je bio lijep...

~kompjuterom mi hara neko
Zlo
- neki virus, trojan, crv, stajaznam...i sve mi je sporo i cudno i :(((

~sad ce heat na televiziji, jedva cekam, michael mann je rezirao, a michael je
ZAKOOOON
.

~vec sam napiso, al' stvarno me vata depresija...ne da mi se objasnjavat zasto, nije neki odredeni razlog, moje depresije su
mreza
od puno elemenata koji vecinu vremena ni meni nisu jasni...
- 23:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv